п'ятниця, 12 січня, 2018, 8:33
Facebook надаватиме перевагу постам друзів

Facebook знову змінює алгоритм показу повідомлень у стрічці. Тепер першим ітиме контент, який розмістили особисто знайомі користувачеві люди, а не бренди і ЗМІ. Про це повідомив голова компанії Марк Цукерберг.

Марк Цукерберг
Reuters
За словами Марка Цукерберга, він прагне, аби відвідування соцмережі було приємним і корисним

Соціальна мережа Facebook найближчими днями почне у пріоритетному порядку показувати в стрічці ті пости, з якими взаємодіяли особисто знайомі користувачам люди. Контент, розміщений ЗМІ, комерційними компаніями і брендами натомість буде менш помітний, оголосив голова компанії Марк Цукерберг.

Він пояснив це прагненням викликати у користувачів позитивні відчуття від відвідування соцмережі.

"Ми відчуваємо відповідальність за те, щоб наші сервіси були не просто приємні у використанні, але й сприяли добробуту людей", - написав пан Цукерберг у своєму акаунті.

https://www.facebook.com/zuck/posts/10104413015393571

Він послався на дослідження, які свідчать, що "коли ми використовуємо соціальні мережі для зв'язку з людьми, які нам небайдужі, це покращує наш добробут. Ми почуваємося більш залученими і менш самотніми".

У той же час, "пасивне читання статей і перегляд відео, навіть якщо вони смішні або інформативні, не так корисно", зазначив пан Цукерберг.

Facebook неодноразово змінював алгоритм, за яким наповнюється стрічка користувачів.

Під час президентської кампанії в США 2016 року виявилося, що алгоритм надає помітну перевагу ліво-ліберальним публікаціям.

Наприкінці кампанії і протягом наступного року з'ясувалося, що Facebook став найважливішим каналом поширення дезінформації. Дослідження показали, що частина фейків поширювалася просто заради реклами, але частина виходила від російських "фабрик тролів".

ВВС Україна


реклама
більше новин
реклама
2018-01-22 12:21:38