Новини » Світ Читать эту новость на русском

Зірка Бетельгейзе виявилася меншою і ближчою до Землі, – дослідник

Виявилося, що зірка Бетельгейзе розташована на 25% ближче до Землі, ніж вважалося раніше Фото з відкритих джерел

Бетельгейзе розташована на 25% ближче до Землі, ніж раніше вважали науковці — за 530 світлових років

Зірка Бетельгейзе, яка є десятою у списку найяскравіших зірок, які можна спостерігати з Землі неозброєним оком, має менші розміри та розташована ближче до нашої планети, ніж вважалося раніше. Про це повідомляє New Atlas.

"Фізичний розмір Бетельгейзе був трохи загадкою, адже попередні дослідження показали, що вона може бути більшою за орбіту Юпітера. Наші ж результати свідчать про те, що розмір Бетельгейзе становить лише дві третини (від розміру орбіти Юпітера, — ред.). Радіус зірки в 750 разів перевищує радіус Сонця", — розповів дослідник Лазло Мольнар.

Він додав, що отримавши фізичний розмір зірки, астрономи змогли визначити її відстань до Землі.

"Наші результати засвідчують, що вона розташована від нас лише за 530 світлових років — на 25% ближче, ніж ми думали раніше", — зазначив науковець.

За його словами, Бетельгейзе надто далеко від Землі, аби завдати їй шкоди в разі вибуху, який за прогнозами може статися через приблизно 100 тис. років.

Новини за темою: Чорна діра поглинула зірку, "як спагеті"

Раніше повідомлялося, що астрономам вдалося розкрити таємницю гігантської зірки Бетельгейзе, що згасає, в сузір'ї Оріон. Різке падіння яскравості зірки пов'язали з гігантськими плямами на її поверхні.