Новини » Світ Читать эту новость на русском

Завтра Марс максимально близько підійде до Землі: Наступного разу подібне спостерігатимемо через 15 років

6 жовтня Марс дуже близько підійде до Землі Фото з відкритих джерел

Жителі Землі зможуть побачити планету неозброєним оком

У вівторок Марс опиниться на дуже близькій за космічними мірками відстані від Землі - планету можна буде побачити неозброєним оком. Про це повідомляє Science Alert.

Так, 6 жовтня Земля та Марс опиняться на відстані 62,1 мільйона кілометрів один від одного. Наступного разу на такій близькій відстані планети зможуть опинитися не раніше, ніж через 15 років.

Зазначається, що Марс буде знаходитися настільки близько до Землі, що її жителі зможуть побачити яскраву планету без додаткових приладів. Однак, для того, щоб розгледіти її великою, потрібно буде скористатися телескопом.

Також 6 жовтня, крім Марсу, жителі Землі зможуть побачити на небі Юпітер та Сатурн. Проте це можливо у разі відсутності хмар та зірок. Зазначається, що планети будуть сяяти ближче до горизонту.

До слова, Марс і Земля знаходяться на злегка еліптичних орбітах і можуть іноді дуже близько підходити один до одного. Зазначається, що найбільше зближення можливо, коли Земля знаходиться найдалі від Сонця (афелій), а Марс - найближче до Сонця (перигелій). У цей момент між ними буде приблизно 54,6 мільйонів кілометрів.

Новини за темою: Вода на Марсі: Вчені виявили кілька озер на Червоній планеті

Очікується, що наступного разу планети приблизяться один до одного в 2029 році, а у 2035 відстань між ними може становити 56,9 мільйонів кілометрів.

Нагадаємо, нещодавно NASA запустила новий марсохід Perseverance ("Наполегливість"), який буде шукати на Червоній планеті ознаки існування мікробіологічних форм життя.