Новини » Світ Читать эту новость на русском

Вчені знайшли потенційно населену екзопланету

Фото з відкритих джерел

Ймовірно планета має на поверхні рідкий океан

Астрономи виявили велику екзопланету, яка має на поверхні рідку воду. Про це повідомляє "Digital Trends".

Зазначається, що планета K2-18b знаходиться на відстані 124 світлових роки.

За розмірами вона у два рази перевищує Землю та майже сягає розмірів Нептуна. Вчені показали, що водяний пар знаходиться в атмосфері з водороду.

Відтак, незважаючи на розмір, нова планета може бути схожою на Землю та бути населеною.

"Водяний пар був виявлений в атмосфері ряду екзопланет. Але, навіть якщо планета знаходиться в зоні життя, це не обов'язково означає, що на поверхні існують життєві умови. Щоб встановити перспективи населеності, важливо отримати єдине розуміння внутрішніх і атмосферних умов на планеті, зокрема, чи може рідка вода існувати під атмосферою", - зазначив керівник дослідження Ніккі Мадхусудхан.

Втім, окрім правильної температури для життя потрібен необхідний тиск для підтримання життя, потужне магнітне поле для захисту від потоку радіації, озоновий шар та ще безліч інших факторів.

Нагадаємо, у 2016 році астрономи виявили потенційно придатну для життя планету під назвою Проксима b, яка обертається навколо зірки Проксима Центавра, розташованої всього в 4,2 світлових років від Землі. Зараз дослідники зафіксували другий сигнал, який, на їхню думку, походить від супер-Землі, що обертається навколо тієї ж зірки.