Новини » Світ Читать эту новость на русском

У пустелі штату Юта вчені знайшли таємничий моноліт з металу. Відео

Таємничий моноліт, який виявили в пустелі штата Юта Facebook/Департамент громадської безпеки штату Юта

Управління громадської безпеки Юти не стало розголошувати координати місцезнаходження моноліту

Співробітники Управління громадської безпеки американського штату Юта виявили в пустелі загадкову металеву конструкцію у формі моноліту висотою в 3,6 метра. Про це інформує пресслужба відомства у Facebook.

Згідно з повідомленням, металеву конструкцію виявили під час планового польоту, який здійснювався з метою моніторингу популяції диких баранів в регіоні.

За словами пілота вертольота, моноліт помітив один з біологів, який знаходився на борту. Щоб переконатися в знахідці, група приземлилася і перевірила, що це дійсно металевий моноліт.

"На землях, що знаходяться у Федеральному управлінні, встановлювати художні конструкції незаконно - незалежно від того, з якої ви планети", - підкреслили співробітники відомства.

Управління не стало розголошувати координати моноліту.

"Ми собі ось це ось думали, випадково, чи не NASA тут щось затіває, не знаю, супутники запускають тут, або як?" - дивується один з членів екіпажу.

Він також припустив, що це художня інсталяція, створена за мотивами фільму Стенлі Кубрика "Космічна одіссея 2001 року".

Новини за темою: На Камчатці виявили мінерал, який може допомогти у створенні акумуляторів. Фото

Раніше повідомлялося, що група міжнародних дослідників виявила в космосі 24 планети, на яких умови для людського життя можуть бути значно кращими, ніж на нашій планеті. На цих планетах більш вологий і теплий клімат в порівнянні із Землею.