Новини » Світ Читать эту новость на русском

У Китаї виявили рештки динозавра, яким 125 мільйонів років

Як міг виглядати динозавр, рештки якого знайшли в Китаї Фото з відкритих джерел

Археологи в Китаї знайшли скамʼянілості нового виду динозаврів віком у 125 мільйонів років. Про це йдеться у матеріалі, розміщеному на сайті Natural Sciences.

Як зазначається, новий вид динозаврів був виявлений в найстаріших шарах гірських порід на північному сході Китаю. Учені вважають, що динозаври опинилися там у пастці через виверження вулкана.

Новий вид назвали Changmiania liaoningensis. "Чанмянь" у перекладі з китайської означає "вічний сон".

Беручи до уваги довжину хвоста і будову лап динозавра, археологи дійшли висновку, що це була невелика травоїдна тварина, яка могла дуже швидко бігати. Її довжина становила близько 1,2 м.

Як міг виглядати динозавр, рештки якого знайшли в Китаї Фото з відкритих джерел

Водночас, як зазначають вчені, певні характеристики скелета дозволяють припустити, що цей динозавр також міг рити нори, так само як сьогодні кролики.

"Його шия і передпліччя дуже короткі, але міцні, лопатки характерні для рийних хребетних, а верхня частина морди має форму лопати", — підкреслив палеонтолог Паскаль Годфруа з Королівського інституту природничих наук Бельгії.

Новини за темою: Науковці встановили, що стародавні крокодили полювали на динозаврів

Раніше повідомлялося, що на британському острові Вайт науковці з Саутгемптонського університету знайшли чотири кістки, які, ймовірно, належать невідомому досі виду динозаврів тероподів, довжина тіла яких сягала 4 метрів.

За висновками вчених, такий динозавр жив у крейдовий період 115 мільйонів років тому.