Науковці знайшли на дні океану найдавніших мікробів, яким понад 100 мільйонів років

Відкриття доводить можливість життя бактерій в інших місцях Всесвіту

Виявлені бактерії, яким 100 мільйонів років Science

Американські науковці знайшли у глині з дна Тихого океану найдавніших мікробів, які досі живі. Про це повідомляє Science.

Зазначається, що мікроорганізмам понад 100 млн років, а в лабораторії вони почали розмножуватися. Це відкриття допускає можливість, що мікроби перебували в спокої або принаймні повільно зростали, не розмножуючись протягом такої великої кількості часу.

Бактерії з глиною дістали з глибини 5700 метрів нижче рівня моря. Дослідження підтвердили, що зразки дійсно містять кисень, який полюбляють мікроорганізми, але вважалося, що органічного матеріалу на глибині для них дуже мало. Дослідники точно не знають, як мікробам вдалося вижити, адже їжі в них майже не було і їм довелося виживати в умовах економії енергії та обмеженого харчування.

За словами вчених, нова робота демонструє, що "життя мікробів дуже наполегливе і часто знаходить спосіб вижити". Більше того, дослідження показує, що мікроби можуть виживати в місцях, які біологи колись вважали непридатними для життя, навіть в іншому місці Сонячної системи або Всесвіту.

Новини за темою: Вчені виділили шість основних форм COVID-19: Як їх розпізнати

Нагадаємо, нещодавно вчені знайшли на Венері активні вулкани. Зазначається, що на знімках американського міжпланетного зонду "Магеллан", який фотографував планету в 1990-х роках 20 століття, вчені виявили 37 геологічних утворень, які називаються коронами. Дослідники встановили, що насправді це діючі вулкани.