Китайські вчені виявили "підсилювачі" магнітного поля Сонця в його атмосфері

За словами науковців, посилення магнітного поля схоже на принцип роботи Wi-Fi

Сонце Фото з відкритих джерел

Дослідники китайської обсерваторії Цзицзіньшань виявили в атмосфері Сонця посилення напруженості магнітного поля за рахунок іонізованих газів. Про це повідомляє Xinhua.

За словами вчених, такі посилення відбувається в сонячних плямах і схожі на роботу сигналу Wi-Fi, який також підсилює спеціальний пристрій.

Зазначається, що астрономи зробили подібне відкриття на основі аналізу зображень, зроблених в 2016 році камерами двох космічних апаратів NASA – Solar Dynamics Observatory і Interface Region Imaging Spectrograph.

На знімках видно сонячні плями з дугоподібною тінню. Результати подальшого аналогового обчислення свідчать про те, що тінь утворюється в результаті посилення магнітного поля в плямах, які іонізовані газами.

Як відомо, сонячні плями – це темні утворення на поверхні Сонця, де присутнє сильне магнітне поле, напруженість якого перевищує земне в 10 тис. разів. Активність Сонця проявляється у вигляді великої кількості плям, які є передвісником сонячних бурь і потужних спалахів, здатних порушити магнітне поле Землі і радіозв'язок. Передбачається, що нове дослідження матиме велике значення для вивчення сонячних плям, сонячних спалахів, а також магнітного поля Сонця.

Новини за темою: Таємниця хмари Оорта: Астрономи припускають, що раніше було два Сонця

Нагадаємо, нещодавно вчені знайшли нову екзопланету розміром із Землю. Для життя вона не придатна, але вчені розраховують її вивчити після запуску космічного телескопа.