Новини » Світ Читать эту новость на русском

Coca-Сola зупиняє виробництво 200 брендів зі свого портфелю

Coca-Cola. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Скорочення портфелю дає можливість активніше просувати перспективні бренди та основні продукти

Компанія Coca-Cola надалі не вироблятиме продукцію половини своїх брендів, аби зосередитися на більш прибуткових напрямках. Про це повідомляє CNN.

У компанії вказали на значну різницю між успішними брендами та такими, що потребують постійної підтримки — разом останні складають лише близько 2% загального прибутку. Натомість скорочення портфелю дає можливість активніше просувати перспективні бренди та основні продукти на кшталт Coca-Cola Zero Sugar.

Наразі повний список брендів, що зупинять виробництво, невідомий. Проте потенційно скорочення відбудуться серед категорії мінеральних та спортивних напоїв. Зокрема, саме цей ринок скоротився на 11% у третій чверті 2020 року. 

Через пандемію прибутки Coca-Сola впали на 9%, тобто на $8,7 мільярда.

Раніше повідомлялося, що всесвітньо відома компанія McDonald's у партнерстві з McCain виділить британським виробникам картоплі, які поставляють продукцію, близько 1,27 мільйона доларів на поліпшення виробництва

Loading...