Новини » Світ Читать эту новость на русском

Через бойкот Facebook Цукерберг вже втратив 7 мільярдів доларів

Марк Цукерберг. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Вартість Facebook впала на 8,3%, або на $ 56 млрд

Акції Facebook впали на 8,3% у п'ятницю після того, як великий рекламодавець Unilever Plc приєднався до бойкоту реклами в соцмережі, що зменшило статки Цукерберга на 7,2 млрд дол. Про це повідомляє The Bell.

Зазначається, що 17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook.

Зокрема, соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестуючих, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів.

Новини за темою: У Канаді Facebook оштрафували на 7 млн доларів за "злив" персональних даних

Активісти вимагали, в числі іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв матеріали, які розпалюють ненависть, рекламу і модерував закриті екстремістські групи.

За інформацією Bloomberg, до бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній, зокрема: Unilever Plc, Coca-Cola Co., Honda Motor Co., Hershey Co., Diageo Plc, PepsiCo, Verizon Communications Inc., Levi Strauss&Co., Diamond Foundry Inc., Patagonia Inc., Ben & Jerry's Homemade Inc., Viber, The North Face, REI, Upwork Inc., Eileen Fisher Inc.

Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але і агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. У п'ятницю вартість Facebook впала на 8,3%, або на $ 56 млрд.

Новини за темою: Співробітники Facebook влаштували віртуальний страйк через пост Трампа

Статки Цукерберга, яке Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшилася до $ 82,3 млрд.

Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки по боротьбі з розпалює ненависть контентом, пише The New York Times. Поки це не отримало достатньої реакції, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.

Також Цукерберг в п'ятницю оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців. Крім того, компанія розширила свій підхід до забороненим постам, які розпалюють ненависть.

Новини за темою: У Facebook з'явилася функція відключення політичної реклами

Раніше повідомлялося, що Facebook видалив рекламу, розміщену на сторінці чинного президента Дональда Трампа, в якій чітко видно символ, який нацисти використовували для класифікації політичних в'язнів під час Другої світової війни, оскільки таке зображення порушує політику компанії. 

Loading...