"Укрзалізниця" через поганий менеджмент незабаром буде змушена перейти на дводенний робочий тиждень, – нардеп від "Слуги народу"

Укрзалізниця. Фото GettyImages/Global Images Ukraine

Нардеп прокоментував інформацію щодо збору підписів за відставку міністра інфраструктури Владислава Криклія

Останнім часом з Мінінфраструктури надходять тільки невтішні новини, там відсутній рух вперед, а глава відомства Владислав Криклій не виконує свої обіцянки. Через поганий менеджмент незабаром "Укрзалізниця" буде змушена перейти на дводенний робочий тиждень. Про це в ефірі ток-шоу "13" на телеканалі ZIK під час включення заявив народний депутат України (фракція "Слуга народу") Олександр Скічко.

Народний депутат прокоментував інформацію щодо того, що "слуги народу" почали збір підписів за відставку міністра інфраструктури України Владислава Криклія. Олександр Скічко зазначив, що останнім часом новини з Міністерства інфраструктури – зовсім невтішні.

"Нам обіцяли реформу Укртрансбезпеки, тому що зараз йде період зернових, і то велике будівництво, яке зараз будується, може бути знищене, якщо не ефективно боротися з перевантаженнями", – сказав нардеп.

"Друге – це перехід на чотириденний робочий тиждень в "Укрзалізниці". І взагалі, якщо піднімати питання "Укрзалізниці", то там проблем настільки багато, що не вистачить, напевно, й кількох днів ефіру, щоб розповісти. Насамперед я говорю не про корупцію, а про ефективність. Тому що "Укрзалізниця" сьогодні втрачає ринок, втрачає товари. Якщо так буде тривати й далі, то я думаю, що "Укрзалізниця" повинна переходити не на чотириденний, а на дводенний робочий тиждень", - додав нардеп.

Також Скічко нагадав, що аеропорт "Жуляни" заявив про критичну ситуацію з фінансуванням, що загрожує звільненням половини співробітників або ж і зовсім банкрутством. Нардеп каже, що 22 млн грн - це не такі великі кошти для Мінінфраструктури, тому допустити втрату висококваліфікованих кадрів не можна.

Парламентарій зазначив, що він є серед тих, хто поставив свій підпис за відставку міністра інфраструктури Владислава Криклія, оскільки вважає, що глава відомства не виконав свої обіцянки, крім того, відсутній рух вперед, який повинен бути.

Раніше ми докладно писали про складну ситуацію в "Укрзалізниці". Проблем вистачає не тільки з інфраструктурою (не вистачає тяги, зношеність складів і колії), але навіть і медициною. Новий виконувач обов'язків голови Центру охорони здоров'я Наталія Білинська прямо заявила, що з 1 січня 2021 року в складі АТ "УЗ" не буде залізничних лікарень. Підприємство не передбачило їх фінансування і планує передати 8 лікарень на залізничному транспорті в приватні руки.

Крім цього, Білинська хоче запровадити тендерні торги на майданчику Prozorro для вибору компаній, які страхуватимуть залізничників. При цьому сама Білинська раніше керувала страховою компанією, і експерти бачать в цьому конфлікт інтересів і корупційні ризики.

Білинська вважає існування клінічних центрів "Укрзалізниці" неефективним. Вона не приховує своїх планів передати послуги з медобслуговування залізничників на аутсорс, а спеціалізовані лікарні – в управління інвесторам. Хоча при цьому ігноруються інтереси медиків, сотні з яких можуть залишитися без роботи.

Очікується, що після припинення фінансування лікарень послідує їх продаж за безцінь, а Білинській випадає вдалий шанс збільшити свій добробут. Особливо коли мова йде про лікарні на залізничному транспорті, які зараз знаходяться на найкращих ділянках у центрах Києва, Львова, Дніпра та Одеси.



Loading...