У день виборів деякі кандидати продовжують агітацію: Названо їх імена

Фото з відкритих джерел

Попри вимоги закону, 24 та 25 жовтня, політична реклама транслюється у соціальних мережах

Деякі кандидати на місцевих виборах проігнорували вимогу законодавства і продовжили транслювати політичну рекламу в соціальних мережах у "день тиші", 24 жовтня, та у сам день голосування, 25 жовтня. Про це повідомляє громадянська мережа "ОПОРА".

Згідно з повідомленням, попри вимоги закону, в ці дні в соціальних мережах виринає реклама кандидатів, соціологічні рейтинги та інші результати опитування громадської думки щодо виборів. За це на правопорушників може бути накладений штраф: на громадян — від 1,7 до 3,4 тис. грн, на посадових осіб — від 3,4 до 5,1 тис. грн.

Зокрема, кандидат на посаду міського голови Києва від партії "Голос" Сергій Притула рекламує дві публікації від 19 та 20 вересня, де закликає підтримати його команду на виборах. На кожен допис було витрачено менше ніж 100 доларів, а побачили їх менше ніж 1000 користувачів кожен.

Facebook

Голова Київської обласної організації партії "Наш край" Анатолій Присяжнюк транслює рекламний допис, який активний з 22 вересня, і за цей час рекламу переглянули близько 8-9 тисяч користувачів.

Фото з відкритих джерел

Своєю чергою, Олександр Вілкул, батько якого знову балотується в мери Кривого Рогу, опублікував допис, що критикує інших учасників виборчого процесу та агітує голосувати за "Блок Олександра Вілкула "Українська перспектива". Станом на 10:15, за оцінками Facebook, рекламу переглянули близько 250-300 тис. користувачів, а витрачено на неї було від 500 до 599 доларів.

Facebook

Кандидат у мери Чернівців від партії "Слуга народу" Віталій Другановський транслює рекламний допис із записом свого інтерв'ю. Реклама була запущена напередодні "дня тиші", 23 жовтня, і за цей час її переглянули 50-60 тисяч користувачів. На рекламний допис було витрачено менше ніж 100 доларів.

Facebook

Новини за темою: На виборчій дільниці Зеленського атакувала активістка Femen без спідньої білизни. Фото

Кандидат на посаду міського голови Умані Андрій Дикун рекламує два дописи, один з яких почав транслюватися у "день тиші" 24 жовтня. На дописи було витрачено від 100 до 199 доларів. За цей час один з дописів побачили 70-80 тисяч користувачів, інформація про покази другого допису ще невідома.

Facebook

Кандидат у мери Харкова Валерій Безлепкин продовжує рекламувати допис, поставлений на рекламу 10 жовтня, де він звертається до харків'ян та агітує за себе. За цей час рекламу переглянули 15-20 тисяч користувачів. На рекламний допис було витрачено менше ніж 100 доларів.

Facebook

Кандидат до обласної ради Харкова Сергій Раполов транслює 3 рекламні дописи, кожен з яких коштує від 1 до 99 доларів, а охоплення — близько 1 млн людей.

Також "ОПОРА" виявила активність на двох сторінках ВО "Свобода" (ВО "Свобода" — Рівненська обласна організація та ВО "Свобода" Запорізька обласна організація). Загалом вони охопили від 245 до 300 тис. людей та витратили на це від 900 до 1197 доларів.

Facebook

Лідером серед виявлених сторінок виявився регіональний осередок партії "Рідне місто" — "Рідне місто Зіньків". Ця сторінка транслювала 33 рекламні дописи, що коштували в діапазоні 1-199 доларів та орієнтувались в основному на аудиторію 5-10 тисяч людей.

Facebook

Новини за темою: В Україні зачинилися виборчі дільниці на місцевих виборах 2020: Онлайн-трансляція телеканалу ZIK

Нагадаємо, в Україні сьогодні, 25 жовтня, проходять місцеві вибори. Виборчі дільниці розпочали свою роботу з 08:00 і прийматимуть громадян до 20:00. 

До слова, від початку відкриття виборчих дільниць до поліції надійшло 2162 заяви та повідомлення про порушення, пов'язані з виборчим процесом в Україні. 

Loading...