Развадовський переміг: Житомирський суд визнав, що газета "20 хвилин Романів" поширювала фейки щодо лідера осередку "За майбутнє"

Віктор Развадовський Фото з відкритих джерел

Житомирський районний суд 22 жовтня визнав, що газета "20 хвилин Романів" поширювала інформацію, що не відповідала дійсності про лідера партії "За майбутнє" на Житомирщині Віктора Развадовського, і постановив заборонити розповсюджувати спецвипуск газети, де містилися неправдиві відомості, а також видалити електронну версію з сайту.

Про це йдеться у матеріалах рішення суду. Так, у рішенні йдеться, що слідчими було вивчено кілька статей у спецвипуску газети "20 хвилин Романів" і встановлено, що інформація, що міститься у них і стосується Віктора Развадовського — недостовірна.

Крім того, суд встановив, що поліція затягувала процес розслідування наклепів на лідера партії "За майбутнє" на Житомирщині, і зобов'язав правоохоронців прискорити розгляд заяв Віктора Развадовського.

Нагадаємо, газета "20 хвилин Романів" належить місцевому бізнесмену Ігорю Ходаку.



Loading...