live

"Слуга народу" Василевська-Смаглюк назвала коронавірус, від якого померли понад тисячу осіб, "маркетинговим ходом"

Ольга Василевська-Смаглюк ("Слуга народу")

censor.net.ua

Втім, це не завадило їй закупити 10 респіраторів "щоб було"

Народна обраниця від "Слуги народу" Ольга Василевська-Смаглюк вважає, що історія з китайським коронавірусом - "маркетинговий хід", щоби продати більше медичних масок. Про це вона сказала в ефірі телеканалу "НАШ".

"У нашій фракції депутати поділилися на два табори - одні вважають, що коронавірус це дійсно загроза, а другі - що це маркетинговий хід, щоб продати побільше масок. Я належу до другої категорії, я вважаю, що це маркетинговий хід, але про всяк випадок запаслася респіраторами - купила 10 штук по 150 гривень, щоб було", - розповіла Василевська-Смаглюк.

Також вона додала, що 12 лютого була на засіданні Кабміну й там не було жодного обговорення загрози коронавірусу.

Нагадаємо, станом 13 лютого кількість людей у всьому світі, заражених китайським коронавірусом різко зросла на понад 20 тисяч - до 60 329 осіб. Не змогли подолати небезпечну недугу та померли 1369 людей.

Також міністерство охорони здоров'я Японії заявило, що ще 44 людини на круїзному кораблі Diamond Princess, який причалив до Йокогами, отримали позитивний тест на COVID-19

Як повідомлялося, кореспондентка ZIK провела інспекцію на предмет, чи можна купити медичні маски в аптеках.

Читайте також: "Дефіцитний крам і шалена вартість: Чи можна придбати медичну маску у столичних аптеках, – експеримент ZIKу".



Loading...
Loading...
Loading...