ЗМІ розповіли про "тіньову" роботу міністра Криклія і нардепа Кісєля

Міністр інфраструктури Владислав Криклій Фото з відкритих джерел

Безпека українських річок, судноплавства і суднобудівництва опинилася під загрозою через плани міністра інфраструктури Владислава Криклія і голови транспортного комітету Юрія Кісєля прийняти вигідний їм закон про водний транспорт, пише "Апостроф".

У матеріалі йдеться, що законопроєкт №1182-1-д, розроблений депутатами фракції "Слуга народу", може спровокувати екологічну катастрофу.

"Можливо, Кісєль наївно розраховує, що після закінчення депутатської кар'єри йому вдасться виїхати жити за кордон. Але що він залишить тут решті українців? Знищену екологію річок, розкрадені надра, контрабандні схеми і вбиту річкову логістику. Одним з небагатьох, хто відкрито говорить про небезпеку законопроєкту Кісєля, став Герой України Олексій Вадатурський - засновник найбільшого сільськогосподарського підприємства "Нібулон", один з найбільших платників податків і приклад побудови соціально відповідального бізнесу", - пишуть журналісти.

Вадатурський зазначає, що в разі прийняття закону судам дозволять скидати в річку стічні води, буде дозволено безконтрольно проводити днопоглиблювальні роботи і продавати видобутий пісок. Крім того, закон робить законною контрабанду пального іноземним флотом.

Однак автори законопроєкту продовжують його лобіювати. Серед них - власник скандального ресторану "Велюр" Микола Тищенко та голова комітету з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль. Останнього "Апостроф" називає одним із "донів" неформального картелю, створеного міністром Криклієм для контролю основних інфраструктурних і транспортних потоків.

За інформацією видання, картель має офіс в центрі Києва, де важлива роль належить юристу Павлу Шевченку, з яким Криклій раніше працював у МВС. "Про Шевченка мало що відомо широкому загалу, однак у вузьких колах його знають як ключову фігуру в транспортній тематиці. Він набрався досвіду на темі забезпечення потреб сервісних центрів МВС необхідними товарами і послугами і з приходом Криклія у владу розширив свою компетенцію на всі підконтрольні Мінінфраструктури напрямки", - пише ЗМІ.

Про діяльність Шевченка публічно стало відомо з так званих плівок Єрмака, опублікованих депутатом Гео Леросом. На них юрист згадується в епізоді про покупку посади керівника Адміністрації морських портів України за 1 млн доларів. Раніше на іншому скандальному відеозаписі засвітився і Кісєль - його, разом з іншими депутатами, зняли в Кривому Розі під час "співбесіди" з майбутнім главою поліції.

Також в картелі Криклія, за інформацією "Апострофа", важливу роль відіграє радник міністра Андрій Батищев. Депутат Олександр Дубінський неодноразово звинувачував Батищева в створенні корупційних схем в Міністерстві інфраструктури та отриманні "відкатів" під час роботи головою Укравтодору.

Як пише "Апостроф", Криклій замінив керівників ключових підрозділів у транспортній галузі та призначив туди "міцних фахівців", серед яких колишній соратник Януковича з Кривого Рога Олексій Осман, чию компанію підозрюють в організації "конвертаційного центру", "смотрящий" від Метінвесту Анатолій Яблуновський та інші.

"Команда Криклія, судячи з усього, буде і далі зростати. Ще є багато жирних посад, де потрібно розставити своїх. Таким чином, міністр інфраструктури цементує потрібні корупційні схеми не тільки на рівні керівництва, а й у наглядових радах. І, схоже, стає жертвою типової помилки всіх, кому довго вдавалося залишатися безкарним, - перестає відчувати небезпеку і вважає себе всемогутнім", - констатує "Апостроф".

Loading...