Вчені знайшли на Венері активні вулкани

Зробити відкриття допомогли космічні знімки минулого століття

Поверхня Венери Фото з відкритих джерел

Геофізики довели, що в надрах Венери існують досі активні вулкани. Про це повідомляє Nature Geoscience.

Зазначається, що на знімках американського міжпланетного зонду Магеллан, який фотографував планету в 1990-х роках 20 століття, вчені виявили 37 геологічних утворень, які називаються коронами. Дослідники встановили, що насправді це діючі вулкани.

Науковці говорять, що вулкани можливо і бездіяльні, але не мертві, адже утворення є досить молодими, у порівняння з Марсом і Меркурієм. Крім того, корони набагато більші за земні вулкани: в середньому, ширина одного утворення на Венері становить близько 300 км. На нашій планеті ширина найбільшого вулкана дорівнює 120 км.

Вчені довели, що розплавлений матеріал, який перебуває в надрах Венери, виривається назовні, а потім падає всередину й утворює кільце, коли шлейф остигає. Дослідники зіставили особливості корон і змогли показати, що зміни в коронах на Венері представляють різні стадії розвитку, що свідчить про продовження формування корон і активність внутрішньої частини планети.

Новини за темою: Астрофізикам вдалося уточнити вік Всесвіту

Нагадаємо, нещодавно астрофізики представили найбільшу у світі 3D-мапу Всесвіту. Для цього вчені заповнили 11 мільярдів років нашої картини Всесвіту шляхом всебічного аналізу найбільшої тривимірної космічної карти.