У МОЗ розповіли про найчастіші скарги на гарячій лінії щодо COVID-19

Фото з відкритих джерел

Найчастіше запитання надходять з Київської області - 18%

На гарячу лінію щодо COVID-19 найчастіше телефонують українці, аби запитати про комунікацію з сімейними лікарями і підписання декларації. Про це повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер, передає "РБК-Україна".

"За два тижні роботи операторів ми зрозуміли, що щодня необхідно покращувати роботу, змінювати алгоритми, стежити за якістю відповідей та консультувати так само наших операторів щодо новин, які щодня з'являються у нашій сфері", - сказав Кучер.

Зокрема, найчастіше українці запитують щодо:

  • комунікації з сімейними лікарями та підписання декларації,
  • діагностики та направлення на неї,
  • результатів тестування,
  • амбулаторного лікування,
  • безкоштовних ліків і тестування,
  • порядку самоізоляції й подорожей за кордон.

Водночас найчастіше запитання надходять з Київської області - 18% (м. Київ - 14%), Дніпропетровської - 9,6% та Харківської - 6%.

За словами заступника, наразі до роботи лінії залучено близько 150 операторів, які пройшли спецкурс.

Новини за темою: У МОЗ пояснили, в яких випадках можна звертатися на нову гарячу лінію Міністерства з питань COVID-19

Нагадаємо, раніше заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер заявив, що громадяни України після повернення з-за кордону не зобов'язані проходити тестування на коронавірусну хворобу COVID-19.

Loading...