Roshen "воює" із харківським виробником морозива за бренд "Київський торт"

У Roshen вважають, що бренд "Київський торт" належить тільки їм

Roshen. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Кондитерська корпорація Roshen судиться за право використання ТМ "Київський торт" з харківським виробником морозива - компанією "Хладопром". Про це повідомляє Ліга.Бизнес

Згідно з повідомленням, у матеріалах справи вказано, що Roshen просить суд заборонити "Хладопрому" використовувати в своїй діяльності в Україні позначення "Київський торт" як окремо, так і разом із зображенням листя каштана, плодів каштана для морозива.

У корпорації вважають, що використання цих елементів порушує права інтелектуальної власності Roshen. Також кондитери попросили суд вилучити з обороту і знищити всі упаковки та етикетки з названими елементами і анулювати свідоцтво про реєстрацію на знак для товарів і послуг ТМ "Хрещатик Київський торт".

Як зазначається, у грудні 2019 року Господарський суд Києва задовольнив позов Roshen в повному обсязі, але 13 січня компанія "Хладопром" звернулася з апеляцією в Північний апеляційний суд Києва з вимогою скасувати рішення суду першої інстанції. Розгляд апеляції призначено на 11 лютого.

Нагадаємо, після того, як Петро Порошенко програв президентські вибори 21 квітня 2019 року і проти нього було відкрито більше 15 кримінальних справ,  експрезидент зайнявся переоформленням свого бізнесу на найближчих родичів. Зокрема, після поразки Петро Порошенко переписав на старшого сина Олексія дві групи компаній, які становлять сільськогосподарський і кондитерський бізнеси корпорації Roshen.

Loading...