Roshen судиться з російською фірмою через етикетку цукерок "Ромашка"

Фото з відкритих джерел

Російська фірма вважає, що етикетка Roshen схожа на їхню, а тому споживач може їх переплутати

Російська компанія Rot Front через Європейський суд намагається заборонити українській кондитерській корпорації Roshen використовувати етикетку для цукерок "Ромашка" із зображенням ромашки. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на рішення суду.

Так, у грудні 2016 року Roshen подала заявку на реєстрацію етикетки, однак у 2017 Rot Front оскаржила цей намір. Суд Європейського союзу відхилив заперечення російської фірми, після чого московські кондитери попросили скасувати це рішення.

Зокрема, російська фірма вважає, що Roshen не має права використовувати такий зовнішній вигляд етикетки, бо він схожий на їхню продукцію. Через це споживач може переплутати виробника, а Rot Front зареєструвала цю етикетку раніше.

Фото з відкритих джерел

Зазначається, що у липні 2018 року суд задовольнив заявку російської фірми і відхилив заявку Roshen. Однак у листопаді 2018 суд задовольнив вимогу української корпорації (скасував перше рішення) і визнав, що етикетки не настільки схожі, аби споживачі їх сплутали.

Новини за темою: В Roshen заявали, що усі кошти Липецької кондфабрики у Росії забрали як податки

У рішенні від 13 травня 2020 року суд постановив стягнути судові витрати компанії Rot Front з Бюро інтелектуальної власності ЄС, корпорація Roshen свої судові витрати оплачує самостійно.

Нагадаємо, кондитерська корпорація Roshen судилася за право використання ТМ "Київський торт" з харківським виробником морозива - компанією "Хладопром". 

Loading...