Позаземне життя: На карликовій планеті Церері виявили "підземний океан"

Планета Церера Фото з відкритих джерел

Планету відкрили у 1801 році

Карликова планета Церера, яку довгий час вважали безплідною космічною скелею, представляє собою океанічний світ з резервуарами морської води під своєю поверхнею. До таких висновків у своєму дослідженні дійшла група міжнародних астрономів, повідомляє Phys.org.

Як зазначається, вчені виявили на вказаній планеті сліди хлориду натрію, що характерно для морів на Землі. Їх знайшли у кратері Оккатор, якому 20 мільйонів років.

На думку вчених із США і Європи, сам "океан" може знаходитися на глибині у близько 40 км під землею.

Астрономи переконані, що ці сліди хлориду натрію, ймовірно, були сформовані впродовж останніх двох мільйонів років, що є незначним періодом часу для космосу.

Новини за темою: NASA запустила новий марсохід, який шукатиме ознаки життя на Червоній планеті

За словами Марії Христини Де Санктіс із Римського інституту астрофізики, ця знахідка є дуже важливою з точки зору дослідження виникнення елементів життя поза Землею.

"Матеріал, знайдений на Церері, є надзвичайно важливим з точки зору астробіології. Ми знаємо, що всі ці мінерали є важливими для виникнення життя", - заявила вона.

При цьому вона додала, що тепер точно можна сказати, що "Церера - свого роду океанський світ, як і деякі супутники Сатурна і Юпітера".

Новини за темою: Airbus побудує першу "міжпланетну вантажівку" для польотів між Марсом та Землею

Нагадаємо, карликова планета Церера, яка є найближчою до Сонця, була відкрита у 1801 році італійським астрономом Джузеппе Піацці.

Раніше вчені оприлюднили фото, на яких зафіксовано не просто танення льодовиків на Землі, а їхнє повне зникнення.