Не лише "Делфі": На дні Дніпра іржавіє чимало затонулих суден, які шкодять довкіллю, – Кацман

Політичний експерт та заслужений журналіст України Володимир Кацман Скріншот відео

В Україні потрібно провести аудит, щоб з’ясувати, які активи є в держави, щоб ефективно ними управляти, наголосив експерт

На дні Дніпра є чимало затонулих суден, які іржавіють і шкодять довкіллю, проте цю проблему ніхто не вирішує.

Про це в ефірі ток-шоу "19" на телеканалі ZIK заявив політичний експерт, заслужений журналіст України Володимир Кацман.

"Паралельно з цим "Делфі" з'явилася інформація про те, що в дунайському пароплавстві зникли 7 барж – величезних, тоннажністю не менше, ніж це. 7 барж зникли, просто не можуть знайти сліди. Там вартість – близько 5 мільйонів, така, балансова. Насправді, я думаю, більша", – зазначив Володимир Кацман під час обговорення проблеми з підняттям затонулого біля одеського узбережжя танкера "Делфі".

Новини за темою: До затонулого біля берегів Одеси танкера "Делфі" підійшов плавучий кран

Експерт зауважив, що на дні Дніпра є чимало затонулих суден різного розміру, вони іржавіють та забруднюють довкілля, проте ніхто на них уваги не звертає, про залучення кранів для підняття їх з річкового дна не йдеться.

Новини за темою: Танкер "Делфі" – свідчення імпотентності влади, – Володимир Кацман

"Чи наведе хтось порядок в країні? Скажіть, є політик в цій країні або фракція, або партія при владі, яка почне з аудиту країни, з вивчення того, що є в країні в наявності, що ще не вкрали чи не потопили, чи не запустили ще кудись там? Щоб знати, що це є, щоб керувати ефективно цим", – наголосив Володимир Кацман.

Нагадаємо, танкер "Делфі" під прапором Молдови сів на мілину недалеко від Одеси 22 листопада 2019 року. Тоді капітан судна відмовлявся подати сигнал SOS і евакуюватися без дозволу судновласника.

У січні 2020 року Державна служба морського та річкового транспорту України завершила розслідування за фактом аварії танкера-бункерувальника "Делфі" біля узбережжя Одеси та заявила, що основними причинами аварії стали порушення з боку судновласника та капітана судна, неготовність екіпажу діяти в складних погодних умовах і обмежена кількість на судні палива.

У лютому цього року капітану танкера "Делфі" повідомили про підозру. Його звинуватили в порушенні правил безпеки руху та експлуатації водного транспорту.

18 липня дві спроби підняти з мілини та поставити на кіль аварійний танкер "Делфі" біля узбережжя Одеси виявилися безуспішними: обірвався трос одного з двох буксирів. 25 липня операція з підняття "Делфі" з одеського пляжу знову закінчилася обривом троса.

Водночас 26 липня події навколо танкера "Делфі" визначили як надзвичайну ситуацію місцевого рівня. Компанії-підряднику судновласника відмовили у продовженні робіт, тепер їх передали Адміністрації морських портів України та ДСНС.