Мінінфраструктури продавлює призначення Жмака на "Укрзалізницю", - ЗМІ

Фото з відкритих джерел

Конкурс на посаду голови "Укрзалізниці" знаходиться на фінальному етапі. Вчора, 11 серпня, на засіданні члени Наглядової Ради "Укрзалізниці", відхилили кандидатуру Петра Чернишова (експрезидент компанії "Київстар") на посаду голови правління.

Про це повідомляє аналітик Головінський Сергій у своєму блозі на "Кореспондент", пише "Антикор".

Незалежний орган Наглядова рада піддалася тиску з боку представників Міністерства інфраструктури. Влада продовжує тиск для призначення "своїх" і "зручних", але ні в якому разі не професіоналів.

Один з кандидатів на посаду, Володимир Жмак, заручився підтримкою "бек-офісу" міністра інфраструктури Владислава Криклія.

У приватних розмовах члени Наглядової ради скаржаться на прямий тиск з боку представників міністра інфраструктури, які хочуть щоб "Укрзалізницю" очолив Володимир Жмак.

Він відомий як активний учасник кримінального процесу у "справі Курченка", як автор низки заяв до Генпрокуратури, в яких він відстоює інтереси "Роснефти" і Курченка. У 2015-2016 роках, Жмак обіймав посаду першого заступника голови Одеської ОДА та блокував запуск Одеського нафтопереробного заводу як державного підприємства.

Також з чуток, бізнесмен Грант Даян наближений до міністра Криклія і Вілена Шатворяна, кулуарно збирає голоси на підтримку Жмака. Саме Шатворян, як писали ЗМІ, був "смотрящим" за Укрзалізницею від "донецьких", а потім від Народного фронту. Також відомо, що в процес активно включився довірена особа Криклія - Павло Шевченко. ЗМІ писали, що саме Шевченко може бути куратором корупційних схем в "Укртрансбезпеці" (філія "УЗ" забезпечує безпеку і збереження вантажів) і щільно інтегрований в тему закупівель "Укрзалізниці".

"Укрзалізниця" протягом останнього року загрузла в корупційних скандалах, де часто фігурували люди, пов'язані з Міністерством інфраструктури. І незалежна кандидатура Петра Чернишова могла б сплутати карти в цьому процесі. Можливо, саме тому представники "бек-офісу" міністра інфраструктури продавлюють свого кандидата Володимира Жмака. У свою чергу, Жмак у разі призначення його на голову правління "Укрзалізниці", швидше за все матиме певні зобов'язання перед Грант Даяном і Павлом Шевченком. Наприклад, призначити їхніх людей на ключові посади в компанії.

Нагадаємо, Наглядова рада "Укрзалізниці", це незалежний орган, створений для більш прозорої роботи компанії. Однак, влада намагається чинити тиск на незалежних членів Наглядової ради.

Громадськості необхідно більш детально приділяти увагу конкурсу на посаду керівника "УЗ". З приходом нової влади українці думали що інститут "смотрящих" за державними підприємствами відійде в минуле. Однак, як ми бачимо з ситуації навколо конкурсу на керівника "Укрзалізниці", все їде старою колією.

Loading...