Дівчину підставили автори кліпу, не слід було знімати його у сакральному місці, – Бистряков про скандал довкола кліпу Дорофєєвої

Кадр з кліпу Надії Дорофеєвої Скріншот із відео

Сіпатися там, щоб картинка була ефектна, не варто було, каже композитор

Співачку Надію Дорофєєву підставили автори кліпу, бо обране місце зйомок (пішоходний міст над Алеєю Героїв Небесної Сотні) – це блюзнірство стосовно тих людей, які там загинули. З таким же успіхом можна було б знімати біля міського крематорію або біля Меморіалу "Бабин Яр".

Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проєкту "Чудова четвірка" на телеканалі ZIK під час включення заявив композитор, піаніст та шоумен Володимир Бистряков.

Композитор прокоментував скандал, який розгорівся довкола прем’єрного сольного кліпу співачки Надії Дорофєєвої.

"Знаєте, кажуть іноді, що у попспівачок голова для того, щоб нею співати, але в даному випадку дівчину підставили автори кліпу, тому що з таким же успіхом можна було б знімати біля міського крематорію або біля Меморіалу "Бабин Яр". Це блюзнірство відносно тих людей, які там загинули. Можна розділяти їхні погляди, можна не розділяти їхні погляди, але це місце таке сакральне. Тому там сіпатися, щоб картинка була ефектна, я б не став, бо, по-перше, це викликало скандал, викликало реальне обурення всіх людей, по який бік барикади вони не перебували б", – сказав Володимир Бистряков.

Новини за темою: У Києві вперше за рік розпочалося судове засідання у справі розстрілів на Майдані

Композитор наголосив, що трагедію, яка сталася на Майдані, не викреслити з історії нашої країни, тож влаштовувати там "танці на кістках" – це просто жахливо.

Як повідомляли, колишня учасниця української музичної групи "Время и Стекло" Надя Дорофєєва 19 листопада представила свій перший сольний кліп на трек Gorit, який розкритикували через плагіат та неповагу до героїв Майдану.

Нагадаємо, у березні цього року учасники "Время и Стекло" Надія Дорофєєва та Олексій Завгородній (Позитив) заявили про завершення співпраці та розпад музичного гурту.

Loading...