Астрофізики представили найбільшу у світі 3D-мапу Всесвіту

Дослідники називають карту одним із найбільших відкриттів у космології за десятиліття

Фрагмент карти University of Waterloo

Канадські вчені представили найбільшу у світі мапу Всесвіту у 3D, яка показує 11 мільярдів років історії космосу. Про це йдеться на сайті Університету Ватерлоо.

Зазначається, що над мапою упродовж 20 років працювали більше сотні відомих астрофізиків. Для цього вчені заповнили 11 мільярдів років нашої картини Всесвіту шляхом всебічного аналізу найбільшої тривимірної космічної карти.

Дослідники говорять, що нова карта дозволяє вивчити фактори, які визначають структуру Всесвіту, починаючи з часів, коли йому було лише близько 300 тис. років. З цієї карти дослідники вимірюють закономірності розподілу галактик.

Новини за темою: Перша в історії місія на Марс: ОАЕ запустили космічний зонд на Червону планету

Професор університету Вілл Персайвал назвав створення карти одним із найсуттєвіших досягнень у сфері космології за останнє десятиліття. За його словами, ця карта є результатом об'єднаних зусиль більш ніж 20 років картографування Всесвіту за допомогою телескопа фонду Sloan.

За словами вчених, близько 6 мільйонів років тому Всесвіт розпочав своє розширення, і з того часу цей темп пришвидшується. Ймовірно, таке явище стає можливим завдяки містичному невидимому компоненту. Завдяки карті дослідники сподіваються зробити нові відкриття в цьому напрямку.

Новини за темою: Астрономи виявили гігантську "стіну" у Всесвіті

Нагадаємо, нещодавно астрофізикам вдалося уточнити вік Всесвіту. Він становить 13,79 мільярда років ± 21 мільйон років. Отриманий результат учені називають надзвичайно точним.