Введення мит на імпорт палива з Росії дозволить "Укртатнафті" збільшити прибуток, а на ринку виникне дефіцит палива, - Рябцев

Фото з відкритих джерел

На початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП з Росії

Введення мит на імпорт дизельного палива з Росії дозволить ПАТ "Укртатнафта" (Кременчуцький НПЗ) підвищити власний прибуток і збільшити свою частку на паливному ринку.

Про це повідомив директор спеціальних програм НТЦ "Психея" Геннадій Рябцев, передає "Главком".

"Компанія в разі введення відповідних санкцій отримає, природно, від цього надалі прибуток і перерозподіл ринку в свою сторону", - повідомив експерт.

На його думку, у разі введень мит ринок може зіткнутися з дефіцитом палива і негативними наслідками, що виникають з цього.

Уникнути цього, за словами Рябцева, можна, отримавши від ініціатора введення мит - компанії "Укртатнафта" - гарантій безперебійного постачання ринку паливом у разі скорочення імпорту.

"Мається на увазі без ажіотажних всіх цих накруток і всяких інших. І в тому обсязі, який дорівнює можливому обсягу скорочення поставок. Тобто це має бути обов'язковою умовою введення будь-яких мит, будь-яких квот, будь-яких схожих обмежень на ринку", - зазначив Рябцев.

Новини за темою: Додаткові мита і квоти на імпорт нафтопродуктів спричинять "турбулентність" і різкий стрибок цін, – Сергій Куюн

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП з Росії. Це вже друга з початку цього року спроба "Укртатнафти" домогтися введень мит.

21 лютого "Укртатнафта", "Укрнафта" і "Укргазвидобування", контрольовані групою "Приват", а також НАК "Нафтогаз України" зажадали негайно ввести мито на дизельне паливо в розмірі 8,46% і до 2024 року підвищити його до 25,4%. Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі при Мінекономрозвитку вирішила не порушувати антисубсидиційне розслідування щодо імпорту в Україну дизпалива і скрапленого газу, тобто відмовилася ввести мито. 

Loading...