live

Ображає почуття християн: У Швейцарії суд вирішував, чи можна використовувати хрест на логотипі відомого лікеру

Символіку знаменитого лікеру хотіли використати для реклами косметики та мобільного зв'язку

Jägermeister з відкритих джерел

Суду у Швейцарії довелося вирішувати, чи етикетка на пляшці популярного лікеру Jägermeister, де зображено оленя та хрест, не може образити релігійні почуття християн. Про це повідомляє ВВС Україна.

Згідно з повідомленням, німецька компанія, яка виробляє напій від 1878 року, мала намір використати логотип для реклами косметики та мобільного зв'язку, однак цьому перешкодив Швейцарський федеральний інститут інтелектуальної власності. Він припустив, що зображення оленя з хрестом може образити християн, та все ж суд став на бік виробника лікеру.

Як зазначається, судді вирішили, що "інтенсивне використання" логотипу впродовж багатьох років "послабило релігійний характер" зображення, тому це навряд чи може образити чиїсь релігійні почуття.

Відомо, що олень та хрест на етикетці походять від легенди про Святого Губерта, "Апостола Арденн", який навернувся у християнство у VIII сторіччі після того, як побачив під час полювання оленя з хрестом між рогів. Святого Губерта вважають покровителем мисливців. Сама назва відомого напою з німецької означає "старший єгер" чи "лісничий", а колишній власник компанії Курт Маст, який свого часу створив лікер, захоплювався полюванням.

Наразі виробник Jägermeister може використовувати впізнаваний символ для розвитку нових напрямків свого бізнесу у Швейцарії. 

Слід зауважити, що рецепт лікеру, який експортують до десятків країн, досі зберігають в таємниці. Відомо лише, що до складу 35-градусного напою входять 56 трав та коріння, а сам напій протягом року витримують у дубових бочках.

Нагадаємо, в індійському штаті Керала, що на півдні країни, мешканці багатоповерхового будинку були шоковані, коли із кранів замість води потекла суміш пива, коньяку та рому

Loading...