Чому не можна віддавати в приватні або іноземні руки об'єкти критичної інфраструктури: Приклад залізниць

Тарас Загородній
Тарас Загородній

Політичний експерт

 

В ЄС залізні дороги та інші об'єкти критичної інфраструктури перебувають під контролем держави railcolornews.com

В країнах ЄС залізні дороги та інші об'єкти критичної інфраструктури перебувають під повним контролем держави. Чому європейці не віддають ці об’єкти у приватну власність?

Про це пише Тарас Загородній на своїй сторінці в Facebook.

1. У всіх розвинених країнах "з вільною ринковою економікою" в ЄС залізні дороги та інші об'єкти критичної інфраструктури перебувають під повним контролем держави. Ви будете сміятися, але Дойче Бан, яку нам теж сватають, – державна компанія на 100%. При цьому (привіт всій неоліберальній шушері та іншим "експертам" на зарплаті у спекулянтів) планово збиткова. Кожен рік дотації близько 10 млрд євро на рік.

2. Чому "тупі німці і французи" (у Франції вона теж державна і теж планово збиткова) не віддають в руки "приватному "ефективному" власнику (але при цьому через грантожерів, які фінансують нас і вимагають)? Тому, що це дешевше, ніж платити астрономічні дотації приватному власнику. Як себе веде приватний власник - монополіст?

- піднімає тарифи на перевезення до астрономічних величин (йому пофігу, ніхто відмовитися від його послуг не може). Якщо не подобається іншим, вимагає дотацію від держави на "покриття збитків" (тобто від нас з вами);
- максимально скорочує інвестиції в оновлення рухомого складу (їх цікавить прибуток тут і зараз). Почнуться аварії (з людськими жертвами) і не вистачає можливостей для обслуговування економіки? Їм байдуже. Вони вимагатимуть дотації від держави (тобто від нас з вами). Бо аварії – це проблема держави. Тобто німці і французи не вірять в нісенітниці "про ринок" і розуміють, що це буде коштувати в три рази дорожче.

3. Єдиний варіант співпраці держави і приватника в цій схемі - це допускати приватну тягу на державну інфраструктуру з контрольованими тарифами, які забезпечать життєздатність всієї економіки, а не тільки залізниці. Ну, і корупція. Але це питання більше до нашого НАБУ, а не тих, хто володіє власністю.

4. Окреме питання по німцях. Їх взагалі не можна пускати в нашу критичну інфраструктуру (транспорт, оборонку і т.д.). Вони наші вороги і конкуренти. В інтересах німців (читай росіян):

1. Створення максимальних проблем нашої економіки.
2. Максимальне вбивство нашої промисловості (навіщо вам Крюківський вагонобудівний завод? У нас є свої. Краще закрийте його, а народ у нас працювати не буде). Це легко буде зробити через політику закупівель, якщо вона опиниться в їхніх руках. У них просто замовлень не буде. Тобто мінус 100-200 тис. населення.
3. Можна створити проблеми для армії, по перевезеннях.

Баранів, які самі йдуть на забій, ніхто в цьому світі не шкодує.

Тарас Загородній

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA

*Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...