live

У Донецькій області обрали запобіжний захід "охоронцю" уламків авіалайнера МН-17

Міжнародні експерти на місці катастрофи малайзійського «Боїнга» МН-17. Фото: РИА Новости

Він є членом так званих НЗФ на Донбасі

Суд обрав запобіжний захід у вигляді тримання під вартою строком на 60 діб з альтернативою внесення застави у розмірі 105 тис гривень чоловіку, який був задіяний в охороні місця авіакатастрофи пасажирського літака "Boeing 777" рейсу МН-17 компанії "Malaysia Airlines".

Про це повідомляє пресслужба прокуратури.

Зазначається, що суд прийняв рішення за клопотанням Артемівської місцевої прокуратури.

Так, прокурори встановили, що у серпні 2014 року чоловік з корисливих мотивів вступив до лав НЗФ та був зарахований до так званого батальйону "Народне ополчення", розташованого у м. Єнакієве.

Новини за темою: Звільненому керівнику Boeing виплатили понад 60 млн доларів в рамках контракту

Тоді він, одягнений у військову форму російського зразка та озброєний АК-47 і пістолетом системи "Макаров", здійснював охорону блокпоста у с. Грабове Шахтарського району Донецької області, де перевіряв автомобілі і документи у водіїв і пасажирів та передавав керівникам отримані від інформаторів дані про місцезнаходження та пересування військової техніки Збройних сил України.

При цьому зловмисник був задіяний в охороні місця авіакатастрофи пасажирського літака "Boeing 777" рейсу МН-17 - там він мав знаходити серед уламків речі та інші матеріальні цінності, що належали загиблим. Потім чоловік передавав їх своїм ватажкам, отримуючи грошову винагороду у розмірі від 500 до 1500 руб.

Наразі триває досудове розслідування.

Новини за темою: "Я б не посадив сюди свою родину": Співробітники Boeing 737 MAX критикували розробку фатального літака

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 MAX індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту були 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.

10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столицю Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. О 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.

На борту літака перебували громадяни 33 держав – 149 пасажирів і вісім членів екіпажу.

У закордонних ЗМІ з'явилася інформація, що у Boeing за рік до першої катастрофи знали про проблеми з 737 Max.

З січня 2020 року компанія Boeing припинила випуск літаків Boeing 737 MAX.



Loading...
Loading...
Loading...