Голову АМПУ Вецкаганса підозрюють у незаконному наданні преференцій приватній компанії, - ЗМІ

Райвис Вецкаганс Фото з відкритих джерел

Обшуки НАБУ в Адміністрації морських портів України, які пройшли 27 грудня, мають кілька причин, на думку журналістів, пов'язаних з корупцією керівництва.

Про це йдеться в статті на сайті "Укррудпром", яку цитує "Апостроф".

"Джерела кажуть, що причин кілька - $20 млн розтрата при проведенні днопоглиблювальних робіт, а також зайва прихильність Адміністрації до компанії "Портінвест Лоджистік", що отримала від АМПУ величезну знижку без будь-яких на те підстав", - стверджує автор.

Йдеться про договір на проведення днопоглиблення в порту "Чорноморськ" у квітні 2018 року, тендер на який виграла китайська компанія CHEC. Незважаючи на те, що китайці під час тендеру запропонували найнижчу ціну, в результаті підписання допдоговоров вартість робіт збільшилася на десятки мільйонів доларів.

Ще одна причина інтересу НАБУ до керівника АМПУ - відносини між керівництвом АМПУ (Райвисом Вецкагансом) і компанією "Портінвест Лоджистік" (Олександром Смирновим).

"Йдеться про безпідставне надання знижок. Якщо подивитися на дані з сайту АМПУ, з 19 ліній закордонного плавання, для яких передбачена "лінійна знижка в 20%, чотирма користуються структури, пов'язані з ТОВ "Портінвест Лоджистік"", - йдеться у публікації.

У публікації наголошується, що після обшуків НАБУ в АМПУ на сайті Мінінфраструктури з'явилася новина, що конкурс на посаду глави АМПУ буде оголошено на початку 2020 року. Райвіс Вецкаганс займає свою посаду з приставкою в. о., хоча, згідно із законом, керівник в такому статусі може працювати не більше року.

У статті наводяться приклади невдоволення роботою Вецкаганса з боку працівників і профспілок. ЗМІ повідомили, що після того, як начальник служби підводних гідротехнічних споруд АМПУ В'ячеслав Соколовський виявив корупційні порушення при проведенні та виконанні робіт по тендерам на днопоглиблення в Південному і Чорноморську, його звільнили з роботи.

Профспілки нарікають, що в портах відбуваються невиправдані скорочення співробітників, портові послуги віддаються на аутсорсинг маловідомим приватним фірмам, а зарплати у працівників АМПУ гранично низькі.

Loading...