В NASA вперше зафіксували унікальний розрив магнітного поля Сонця

Фото з відкритих джерел

Температурні показники в епіцентрі вибуху досягали 2 мільйонів градусів Цельсія

Вченим NASA вперше вдалося зафіксувати унікальне явище, як магнітне поле Сонця розривається, а потім відновлюється. Температура в епіцентрі вибуху сягнула 2 мільйонів градусів Цельсія.

Про це пише видання "The Astrophysical Journal".

За версією науковців, такий вибух дуже важливий у процесі генерації надлишку тепла в сонячній короні.

Вчені вважають, що розрив стався через фонтан розпеченого газу, що піднімається над поверхнею Сонця. При падінні на поверхню зірки речовина призвела до розриву магнітного поля і це дуже важливий у процес у генерації надлишку тепла в сонячній короні.

Астрофізики вже бачили раніше перетворення магнітного поля, але через виверження зафіксували вперше.

Вони визначили, що температурні показники в епіцентрі вибуху магнітного поля досягали 2 мільйонів градусів Цельсія.

В NASA наголосили, що дані процесів розриву і відновлення магнітного поля дасть можливість отримати нові знання про атмосферу Сонця,і навіть складати прогноз погоди у космосі.

Щоб зафіксувати феноменальні дані, в NASA використали багатохвильові спостереження з зображень атмосферної візуалізації на борту Обсерваторії сонячної динаміки з травня 2012 року.

Нагадаємо 18 грудня, вчені NASA заявили, що вони  за крок від відкриття нового погляду на Всесвіт у результаті досліджень антиматерії й темної матерії.