Новини » Світ Читать эту новость на русском

Астрономи виявили поруч із Сонячною системою екзопланету розміром з Землю

Екзопланета GJ 1252 b sciencealert

Екзопланета GJ 1252 b приблизно у 1,2 раза більша за Землю

Астрономи знайшли нову екзопланету, яка трохи більша за Землю і яка обертається навколо червоного карлика за 66,5 світлових років від Землі. Про це повідомляє Sciencealert.

"Ми представляємо відкриття GJ 1252 b, маленької планети, що обертається навколо карлика. Спочатку об'єкт було відкрито, як кандидата в транзитні планети, використовуючи дані телескопа TESS. Ми можемо відхилити всі інші сценарії, показуючи, що це справжня планета", - наголосили вчені.

Згідно з повідомленням, GJ 1252 b приблизно у 1,2 раза більша за Землю і приблизно вдвічі важча. Цей об'єкт обертається навколо червоного карлика під назвою GJ 1252 - зірки, яка становить приблизно 40% розміру і маси Сонця.

Виявлена екзопланета обертається навколо своєї зірки один раз на 12,4 години і, ймовірно, примикає до точки, де один бік завжди повернутий до зірки.

На відстані всього 66,5 світлових років система знаходиться на досить близькій відстані, щоб зірка була досить яскравою для спостережень. Крім того, червоний карлик надзвичайно спокійний для зірки свого типу і той факт, що планета обертається навколо нього так часто, означає, що є багато можливостей зловити її, рухаючись перед її господарем.

"Близькість і яскравість зірки-господаря, а також короткий орбітальний період роблять цю систему зірка-планета привабливою метою для детального вивчення в майбутньому", - зазначили астрономи.

Виявлення даної екзопланети має велике значення для пошуку позаземного життя. Проте спочатку вченим потрібно знайти більше скельних екзопланет. GJ 1252 b може стати відмінним місцем для початку.

Раніше повідомлялося, що вчені відкрили у Сонячній системі нову планету. Один з найбільших астероїдів Сонячної системи виявився карликовою планетою. Гігея, радіус якої становить лише 473 кілометри, – це четвертий найбільший об'єкт в поясі астероїдів, розташованому між Марсом і Юпітером. Він сформувався під час великого зіткнення понад два мільярди років тому.