live
Новини » Світ 20375 Читать эту новость на русском

У льодах Антарктиди знайшли артефакти невідомих цивілізацій. Фото

Самим дивним, визнаний барельєф із зображенням, яке максимально схоже на давньоєгипетські фрески

Археологи виявили в льодах Антарктиди цілий ряд стародавніх артефактів, які, можливо, залишені невідомими цивілізаціями. Про це передає Don’t Panic.

Ученим у зв'язку з глобальним потеплінням вдалося спуститися під крижаний покрив Антарктиди, де вони і виявили дані артефакти.

dnpmag Нові артефакти Антарктиди
загрузка...

Однак не всі знайдені відкриття виявилися матеріальними. Однією з найцікавіших названа робота з озером Восток, де дослідниками була виявлена мікроскопічне життя, воно не зустрічалося більше ніде на планеті.

dnpmag Нові артефакти Антарктиди

При цьому, артефактів в самому прямому сенсі цього слова теж вистачає. Таким чином, наукове співтовариство в 2016 році після того, як експедицією був привезений дивний камінь з Антарктиди, розкололося на два табори.

Цікавим залишається той факт, що по своїй структурі він повторював в точності зразки грунту Марса. При цьому, не можу бути метеоритом, адже є дуже крихким і в атмосфері при падінні точно б розплавився.

Вченими на даний момент, самим дивним, визнаний барельєф із зображенням, яке максимально схоже на давньоєгипетські фрески. Адже, на барельєфі люди зображуються в профіль і мають прикраси, які характерні для єгиптян. Тільки суть в тому, що знайдений він у Антарктиді і ніяких пояснень того, як опинився там барельєф з Єгипту, вчені поки що не мають.

Нагадаємо, від Антарктиди відколовся найбільший за останні 50 років айсберг.