Новини » Економіка Читать эту новость на русском

Через штормовий вітер азовські порти України 2 тижні не можуть вийти на максимальну осадку

Азовські порти України через штормовий вітер 2 тижні не можуть вийти на максимальну осадку

Кілька днів були змушені стояти всі судна Кілька днів були змушені стояти всі судна

Протягом останніх двох тижнів внаслідок сильних поривів вітру східного напрямку Азовське море відійшло від берегів і рівень води помітно опустився, що не дозволяє портовим операторам вантажити суду з максимально допустимою осадкою і перешкоджає проходженню суден через Керченську протоку.

Про це в ексклюзивному коментарі ІА "АПК-Інформ" повідомив операційний директор терміналу "Укртрансагро" Андрій Леонідов, – передає ІА "АПК-Інформ".

"Пік штормових погодних умов припав на 22-23 листопада, коли пориви східного вітру досягали 30 м / с, море відійшло на 100 м уздовж всієї берегової лінії, а рівень води в акваторії Азовського моря опустився на 0,8 м. Безумовно, це перешкоджало нормальній роботі портових операторів та штатного курсування суден. Зокрема, кілька днів були змушені стояти всі судна. Українським суднам довелося стояти близько 5 днів, тому що при поривах вітру вище 8-12 м / с катер російських спецслужб не проводить огляд суден. Це призвело до скупчення суден на внутрішньому рейді практично в центрі Керченського каналу і ускладнило роботу українським експортерам. Українські судна стояли аж до 26 листопада, вчора вранці через Керченську протоку вже пройшло одне наше судно, сьогодні ще одне, і одне судно об'ємом 11 тис. тонн очікує огляду", - уточнив А.Леонідов.

При цьому експерт зазначив, що метеорологи прогнозували погіршення погодних умов, що дозволило грамотно спланувати роботу терміналу та мінімізувати негативний вплив штормових погодних умов.

"Внаслідок істотного падіння рівня води ми не могли вантажити судна з максимально допустимою осадкою, але судно з невеликим дедвейтом можна було ставити під навантаження. За цей період ми завантажили два судна об'ємом 5 тис. Тонн і осадкою 6,0-6,5 м. Зараз рівень води в акваторії піднявся і всього на 12 см нижче норми, тому ми приступаємо до завантаження судна об'ємом 7 тис. Тонн ", - пояснив він.

Також А.Леонідов зазначив, що складні погодні умови протримаються в регіоні ще 1,5-2 дні, а потім всі портові оператори зможуть працювати в стандартному режимі і виходити на максимально допустиму осадку 7,8-8 м.

За його оцінками, ситуація, що склалася, істотно не  вплинула на вартість фрахту і активність торгівлі в Приазовському регіоні України. Однак обумовлена ​​в чартері тривалість сталійного часу найчастіше розраховується з моменту знаходження судна в Керчі, що призведе до збільшення витрат фрахтувальників.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Владислав Криклій  заявив, що річкові перевезення в Україні мають зрости втричі.

 

Loading...