live
Новини » Економіка 564 Читать эту новость на русском

Дубілет заявив про реформування державних кол-центрів

Дмитро Дубілет. Фото kmu.gov.ua
загрузка...
загрузка...

Зараз в центральному кол-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанку

На сьогодні у Кабінеті міністрів працює понад 50 різних кол-центрів.

Про це міністр уряду Дмитро Дубілет написав у Facebook.

"Ми почали централізацію колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади. Я здивувався, коли виявив, що в Кабміні працює понад 50 різних кол-центрів. Майже кожен кол-центр – це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників. Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше", – заявив міністр.

За словами Дубілета, уряд змінює систему мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі.

"Незабаром ми запустимо підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через месенджери, як в монобанку. Не тому що це модно, а тому що так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає", – сказав Дубілет.

Він навів приклад: "Зараз в центральному кол-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанку. При тому, що зарплати у операторів неможливо низькі".

"Будемо створювати для операторів віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з дорогого Києва. До речі, нещодавно ми підвищили service level урядового кол-центру в два рази тільки за рахунок правильного штатного розкладу, без збільшення кількості операторів. Загалом цей список можна продовжувати довго. Робота операційних центрів – це ціла наука. Вихідці з бізнесу знають її добре. Тепер будемо використовувати цей досвід і для державних структур", – зазначив Дмитро Дубілет.

Нагадаємо, Дубілет знайшов метод, як знизити кредитні ставки.

Loading...
Loading...
Loading...