Новини » Суспільство 213 Читать эту новость на русском

В Мінсоцполітики пояснили причини можливих помилок у квитанціях за комуналку

Квитанції за комунальні послуги. Фото: vybor.news

Рекомендують звернутися до органу соцзахисту населення за місцем проживання для уточнення інформації

У квитанціях за комунальні послуги через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. Це пов’язано із новим механізмом нарахування пільг на ЖКП, який вступив в силу з 1 жовтня 2019 року.

Про це повідомила пресслужба Мінсоцполітики.

"У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання для уточнення інформації. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці", – повідомили у відомстві.

Починаючи з листопада 2019 року українці будуть отримувати квитанції за комунальні послуги з повним розміром платежу – без урахування пільг та субсидій.

В Мінсоцполітики нагадали, що відтепер пільга надається у грошовій формі органами соціального захисту населення.

Розраховані суми пільг перераховуватимуться АТ "Ощадбанк" для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ "Ощадбанк" (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

Нагадаємо, уряд збільшив вартість комунальних послуг для одержувачів субсидії.

Додайте ZIK.UA в обрані джерела Додати в обрані Google News