Aнонси

усі анонси
Новини » Суспільство 638 Читать эту новость на русском

Радник мера: Київ не відмовиться від маршруток

Радник мера: Київ не відмовиться від маршруток
Фото Олександр Соколенко/Транспорт Києва у Facebook

Як столична влада планує вирішувати головні транспортні проблеми міста - від визволення столиці від суцільних заторів до ремонту мостів та будівництва додаткових станцій метро.

Про це розповів радник мера Києва Максим Бахматов в інтерв'ю "Сьогодні".

Новий радник мера Києва Максим Бахматов вже більше місяця працює в команді столичного градоначальника. Він відповідає за стратегічні питання, в тому числі – транспорту. Вникнувши в дорожню ситуацію столиці, Максим Бахматов заявив, що збирається почати викорінювати затори в центрі Києва. А розповісти про це журналістам сайту "Сьогодні" погодився під час пішої прогулянки по місту. Її ми почали з двору КМДА, біля виїзду на вулицю Пушкінську.

Як боротися з пробками

Створена спеціальна група, яка називається Kyiv Traffic Group. До її складу увійшли представники різних структур та департаментів КМДА – КП "Київпастранс", КП "Київтранспарксервіс", КК "Київавтодор", КП "Центр організації дорожнього руху", експерти по трафіку, активісти, велосипедисти і патрульна поліція Києва. За одним столом сидять люди, близько 15 осіб, які керують трафіком в місті: регулюванням руху, евакуацією транспорту і покаранням водіїв.

Що стосується безпосередньої боротьби з пробками, то насамперед це евакуація авто, припаркованих у недозволених місцях, і штрафи автомобілістам, які зупиняються в недозволених місцях. З цього тижня починається перекриття всіх в'їздів до Києва для транзитного вантажного транспорту в години пік з 7:00 до 10:00 і з 17:00 до 22:00.

Проблема Південного мосту

Південний міст – це єдина автотранспортна артерія, яка з'єднує правобережну і лівобережну Україну, і наступний найближчий транзитний міст знаходиться в Черкасах? Це 300 кілометрів від столиці. Саме через транзитного транспорту кияни і стоять в пробках. Тому для вирішення питання, заборону на в'їзд в місто в зазначений час буде діяти на всіх напрямках.

Заборона буде стосуватися вантажного транспорту вагою від 4,5 т і вище. В цілому, в Київ в'їжджає за визначеними напрямами у години пік до 100 тисяч автомобілів на годину.

Ранкові пробки на Петропавлівській Борщагівці

Так сталося, що одночасно збіглися ремонти на Окружній, Борщагівському Шулявському і шляхопроводах. Тому довелося обмежити рух транспорту. 1 листопада відкрили відремонтовану ділянку на Окружній, закінчується ремонт мосту на Борщагівці.

Крім того, зараз патрульної поліцією Києва чітко контролюються в місті всі смуги для громадського транспорту. Оштрафовано більше 4 тисяч автомобілістів-порушників на суму понад 2,5 млн грн. І громадські смуги – запрацювали.

Модернізація міських світлофорів

Близько 66% світлофорів вже входять у єдину транспортну систему, а ще 34% – це 300-400 світлофорів, які треба впровадити в систему, щоб працювали в автоматичному режимі. А після цього треба буде напрацьовувати систему управління ними.

Головне завдання: регулювати транспортні потоки, щоб середня швидкість руху по вулицях становила 30-45 кілометрів на годину, а вона сьогодні становить – 25-27 км/ч.

Бюджет на будівництво мостів

У Києва хочуть вилучити з бюджету майже 4 млрд грн, але на будівництво Шулявського шляхопроводу це не вплине. Також це не загрожує Подільсько-Воскресенському мосту. А ось інші інфраструктурні об'єкти, які заплановані на наступний рік, швидше за все можуть бути припинені… забирають У Києва на користь держави і так більше на 20%, ніж у інших міст, а спроба "позичити" майже 4 млрд може істотно вплинути на життєдіяльність киян.

Знесення заводу "Більшовик" для Шулявського мосту

Питання вирішене. Є вже гроші на демонтаж корпусу заводу. У найближчі два місяці його будуть розбирати, а до Нового року, за очікуванням, на Шулявському шляхопроводу вже можна буде їздити.

Евакуатори в місті

З вулиць Києва прибирають 50 автомобілів порушників на добу. Подібний метод боротьби потрібно збільшувати в десять разів. І тоді в місті зменшаться затори на більшості транспортних вузлів. Сьогодні не вистачає евакуаторів – ремонт, інші потреби.

Відмова від маршруток

Києву необхідно, за скромними підрахунками, більше двох мільярдів доларів для повної відмови від маршрутних таксі. Поки у міста є інші пріоритети, і є на що витрачати такі гроші. На сьогоднішній день маршрутки вивозять половину людей з Троєщини. Загалом, кияни отримують непоганий сервіс за помірну плату.

Метро на Виноградар

Метро на Виноградар будується. Все йде за затвердженим планом. Виконуються підготовчі роботи, щоб для прокладки тунелів запустити під землю щит. Вирішуються питання по суміжних комунікацій, зокрема, електрики, доставки його безпосередньо на будівництво. Місто робить усе, щоб вчасно звести ці дві станції до 2021 року.

Олександр Марущак

Додайте ZIK.UA в обрані джерела Додати в обрані Google News

*Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

програми телеканалу ZIK

Ринок землі. Перспективи членства України в НАТО | Треба поговорити | 12.11.19
Ринок землі. Перспективи членства України в НАТО | Треба поговорити | 12.11.19 Треба поговорити
Марина Савнійчук, Надія Савченко та Єгор Мисливець у програмі
Марина Савнійчук, Надія Савченко та Єгор Мисливець у програмі "Кожен з нас президент" | 14.11.19 Кожен з нас президент
Нестор Шуфрич | Бюджет-2020. Закон про ринок землі | Треба поговорити 14.11.19
Нестор Шуфрич | Бюджет-2020. Закон про ринок землі | Треба поговорити 14.11.19 Треба поговорити
Бійки депутатів. Корупція в Раді. Яка небезпека закладена у бюджет? | Народ проти | 08.11.2019
Бійки депутатів. Корупція в Раді. Яка небезпека закладена у бюджет? | Народ проти | 08.11.2019 Народ проти
Бійка в суді Києва. Ринок землі в Україні. Скандали за участі
Бійка в суді Києва. Ринок землі в Україні. Скандали за участі "Слуги народу" | Треба поговорити Треба поговорити
Ринок землі в Україні.
Ринок землі в Україні. "Слуга народу" без монобільшості? | Деталі дня | 12.11.19 Деталі дня