Новини » Економіка 20 вересня, 2019, 16:32
Особливості розміщення реклами через інфлюенсерів
ZIK
ZIK

Технологій реклами багато і кожен з методів відрізняється ефективністю, але за умови правильного і ефективного підходу. Багато брендів і виробники користуються найбільш вдалим варіантом рекламування, коли використовують лідерів думок, тобто блогерів, знаменитостей або авторитетних людей, здатних вплинути на думку громадськості.

Таких людей називають інфлюенсерами. Вони користуються конкретним брендом, розповідають про речі і товари зі своєї точки зору і рекомендують користувачам придбати конкретний товар. Інфлюенсер отримує свої гроші за рекламу, а бренд нових покупців.

Перспективи розвитку нового маркетингу

Подібний варіант технологічного співробітництва давно використовується на майданчику YouTube. Партнерська мережа AIR допоможе всім блогерам і починаючим підприємцям вирішити питання щодо співпраці і отримати максимально вигідний контракт під свої умови і побажання.

Багато відповідальних інфлюенсерів реально оцінюють запропонований товар, аналізують його якості і недоліки, формуючи експертну думку. Лише деякі готові наосліп говорити про переваги, обманюючи тим самим власну аудиторію.

Потенційні рекламодавці зобов'язані вивчати велику кількість моментів, щоб результат їх маркетингової кампанії був максимально вигідним:

  • готувати детальні бріфи;
  • формувати рубрикатори постів;
  • адекватно оцінювати витрати на контент;
  • створювати аналітичні інструменти для аналізу;
  • правильно формувати план по контенту.

В результаті залишається правильний вибір майданчика, де буде використана реклама бренду.

Особливості просування через інфлюенсера

Подібний інструмент повинен відрізнятися численними особливостями і новинками. Серед важливих компонентів варто виділити:

  • візуальну складову;
  • незвичайні ідеї;
  • оригінальну подачу товару або бренду;
  • детально вивчити основний посил.

Бажано аналізувати мережі і контролювати рівень витрат, враховуючи що можна змінити, поліпшити або додати. Обов'язково потрібно зберігати тематичність. Користувачам каналу про автомобілі не буде цікаво слухати про черговий кухонний комбайн або про ножі для кухні.

Якщо немає ефекту, рекомендується відразу змінювати майданчики і створювати новий підхід до справи. Постійний контроль результатів дозволить знизити витрати і зробити чергову рекламну кампанію вигідною, а в AIR готові допомогти з цим.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-23 07:38 :23