Новини » Суспільство 19 вересня, 2019, 17:00
Новий президент МАУ назвав загрози авіаційній галузі України
Президент української авіакомпанії
Президент української авіакомпанії "МАУ" Євген Дихне

Президент української авіакомпанії "МАУ" Євген Дихне зазначає, що через критичні помилки в державній політиці авіаційні перевезення в Україні опинилися на межі краху.

Про це він  повідомив у блозі Центру транспортних стратегій.

"Створюючи спільний з "Борисполем" авіаційний продукт (хаб), МАУ щорічно нарощує у середньому 20% пасажирів на рік. Це дуже велике збільшення, що свідчить про правильний вибір моделі розвитку авіакомпанії та аеропорту", - наголосив Дихне.

За його оцінками, за останні роки непродумане державне регулювання призвело до того, що розвиток міжнародного транзитного хаба в Борисполі може бути зупинений.

"На жаль, на тлі інтенсивного зростання пасажиропотоку і розширення далекомагістрального флоту, політику держави по відношенню до авіаційної галузі важко було назвати сприятливою. Для аеропорту "Бориспіль" це виражалося у введенні дивідендів у розмірі 90%, які фактично вилучали у підприємства будь-який фінансовий ресурс для розвитку", – пояснив Дихне.

Згідно з повідомленням, для авіакомпанії МАУ історичні проблеми державного регулювання авіагалузі (що перевищує середньоєвропейські тарифи вартість аеронавігаційного обслуговування, акциз на паливо і необхідність обльоту територій РФ) спровокували зворотний фінансовий ефект.

"Простіше кажучи, національний перевізник опинився в значно гірших умовах, ніж його найближчі конкуренти з Туреччини, Польщі, Латвії і навіть Білорусі. Якщо говорити мовою цифр, то за останні п'ять років МАУ переплатила 216 млн доларів", – сказав Дихне.

Він додав, що необхідність обльоту території непідконтрольних східних регіонів України, Криму, а також території Російської Федерації передбачає збільшення маршруту польоту, а, отже, і витрат непомірно дорогого авіапалива. Це робить МАУ неконкурентними як по часу в дорозі, так і по вартості перельоту. Крім того, це порушує хабову бізнес-модель авіакомпанії, адже підвезення пасажирів з східного напрямку для пересадки у "Борисполі" стає не вигідним.

Дихне наголосив, що нова влада висловлює готовність проводити ключові реформи в авіагалузі для виходу з фінансової турбулентності, формування бюджету розвитку та якісного прориву на світовому авіаційному ринку.

Нагадаємо, раніше на 10 днів рейси деяких авіакомпаній з аеропорту "Київ" ім. Ігоря Сікорського обслуговувалися у Міжнародному аеропорту "Бориспіль".

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-16 09:52 :07