
Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує упродовж 9 місяців ліквідувати паперовий документообіг стосовно кадрових питань у державних органах, зокрема скасувати трудові книжки та перевести ці дані у електронні реєстри.
Відповідно заяву чиновник зробив у своєму Facebook.
«За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки дарма витрачається часу і талантів – оцінити неможливо», - написав він.
За словами урядовця, на відповідний сектор документообігу чекають такі зміни:
- Заборона подачі паперових документів при прийомі на роботу або на конкурси;
- Скасування зайвої інформації у вигляді копії дипломів, копії паспортів, інформація про пов’язані компанії, автобіографії та інше. Ця інформація є у відповідних реєстрах;
- Скасування трудових книжок, що має оцінити й бізнес;
- Буде оцифровані всі дані щодо конкурсів, наймів, відпусток, командувань, звільнень та іншого.
- Буде оцифровуватися й архів, а закони, які передбачають зберігати паперові справи 75 років мають бути скасовані;
- Спрощення системи узгоджень, коли паперові документи ходять по кабінетах за підписами. Це має бути спрощеним у кілька разів;
- Єдиний реєстр держслужбовців. Нині ця інформація розкидана по різних органах у різних форматах.
«І багато чого іншого. Для цього нам доведеться змінити кілька законів та постанов, а також провадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців», - додав Дубілет.
Раніше Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного урядовим апаратом паперу удвічі.