Новини » Економіка 18 вересня, 2019, 13:55
Дубілет анонсував скасування трудових книжок
Трудова Книжка. Фото today.ua
Трудова Книжка. Фото today.ua

Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує упродовж 9 місяців ліквідувати паперовий документообіг стосовно кадрових питань у державних органах, зокрема скасувати трудові книжки та перевести ці дані у електронні реєстри.

Відповідно заяву чиновник зробив у своєму Facebook.

«За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки дарма витрачається часу і талантів – оцінити неможливо», - написав він.

За словами урядовця, на відповідний сектор документообігу чекають такі зміни:

  • Заборона подачі паперових документів при прийомі на роботу або на конкурси;
  • Скасування зайвої інформації у вигляді копії дипломів, копії паспортів, інформація про пов’язані компанії, автобіографії та інше. Ця інформація є у відповідних реєстрах;
  • Скасування трудових книжок, що має оцінити й бізнес;
  • Буде оцифровані всі дані щодо конкурсів, наймів, відпусток, командувань, звільнень та іншого.
  • Буде оцифровуватися й архів, а закони, які передбачають зберігати паперові справи 75 років мають бути скасовані;
  • Спрощення  системи узгоджень, коли паперові документи ходять по кабінетах за підписами. Це має бути спрощеним у кілька разів;
  • Єдиний реєстр держслужбовців. Нині ця інформація розкидана по різних органах у різних форматах.

«І багато чого іншого. Для цього нам доведеться змінити кілька законів та постанов, а також провадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців», - додав Дубілет.

Раніше Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного урядовим апаратом паперу удвічі.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-21 17:44 :54