Новини » Суспільство 12 вересня, 2019, 18:46
ЗМІ повідомили нові подробиці щодо корупційного скандалу навколо Нацради з ТБ
Фото з відкритих джерел
Фото з відкритих джерел

На своєму засіданні Нацрада ухвалила рішення звернутися до ТОВ "Новітнє обладнання" з приводу взаємного повернення обладнання та засобів.

Про це повідомляє NewsOne.

Як зазначається, регулятор хоче повернути виконавцю автоматизований програмно-апаратний комплекс, який записує, аналізує і виявляє можливі порушення телерадіомовників у ліцензії для подальшого можливого застосування санкцій, а назад отримати витрачені кошти - 100 мільйонів гривень.

Вплив на Нацраду мав фінансовий аудит Рахункової палати, який викликав корупційний скандал.

Рахункова палата визнала договір про закупівлю моніторингової системи нікчемним. Адже умови укладеного договору не відповідають умовам тендерної пропозиції. А це порушення частини 4 статті 36 Закону України "Про публічних закупівель". 

4 липня 2019 слідчими Державного бюро розслідувань зареєстровано кримінальне провадження за фактами можливого відмивання грошей і привласнення майна шляхом зловживання службовим становищем.

На базі звіту Рахункової палати України, слідчий ДБР звернувся до суду з клопотанням про надання доступу до тендерної документації щодо закупівлі моніторингової системи.

"Фактично побудована за понад 40 млн грн, система просто захоплює відеосигнал і зберігає на носій. Але в той же час незрозуміло, звідки виходить цей сигнал - це ефір Т2, супутник, завантаження з Інтернету або взагалі мав місце монтаж. Тобто, корупція у Нацраді, розкрадання державних коштів та система моніторингу, яка через це не працює. Це може мати значні наслідки з точки зору правомірності накладення санкцій на канали на основі цього моніторингу", - зазначає співрозмовник видання "Страна".

Більше того, за даними джерел "Страни", після проведення сумнівного тендеру на 40 млн, Нацрада в кінці квітня цього року перерахувала тому ж ТОВ "Новітнє обладнання" ще 60 млн гривень. Тобто, сумарно "Новітнє обладнання" пропустило через себе понад 100 млн гривень від Нацради.

Нагадаємо, ще минулого року в Нацраді заявляли, що моніторинговий центр Національної ради - це потужний програмно-апаратний комплекс, який зможе виконувати безліч важливих функцій у напівавтоматичному режимі".

"Телеканал NewsOne був одним із небагатьох ЗМІ, які порушували питання можливої корупції в регуляторі у питаннях придбання моніторингового обладнання у своїх програмах. 5 вересня, Нацрада звернулася до суду з приводу анулювання ліцензії NewsOne", – йдеться у повідомленні NewsOne.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-09-19 01:23 :47