Новини » Політика 23 серпня, 2019, 15:42
У Нацраді назвали ТОП-5 партій, які найбільше «світилися» по телевізору під час виборчої кампанії
ZIK
ZIK

Радикальна партія Олега Ляшка, «Опозиційна платформа – За життя», партії «Слуга народу» та «Голос» стали найбільшими замовниками політичної агітації та реклами в ефірі телеканалів UA:Перший, «Інтер», «1+1», «Україна» та ICTV під час виборчої кампанії.

Про це повідомив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський під час пресконференції за результатами моніторингу телерадіопростору України, що відбулася в Укрінформі 23 серпня.

«Радикальну партію Олега Ляшка в середньому можна назвати найбільшим замовником політичної агітації та реклами на п'яти досліджуваних нами телеканалах – UA:Перший, «Інтер», «1+1», «Україна» та ICTV. Так, в ефірі UA:Перший агітація Радикальної партії становила 32%, а на каналі «Україна» - 21%. В ефірі ICTV – по 14% займала агітації від партії «Голос» і Радикальної партії. Агітація «Слуги народу» в ефірі телеканалу «1+1» займала частку в 19%. При цьому на телеканалі «Інтер» серед усіх розміщених агітаційних матеріалів частка агітації «Опозиційної платформи – За життя» становила 38%», – поінформував Костинський.

Окрім того, в Нацраді дослідили рівень найбільшої присутності суб'єктів виборчого процесу в ефірі українських медіа.

«Тобто, мається на увазі, скільки часу приділяли самі телеканали і радіостанції для висвітлення тих чи інших подій, виступів або суб'єктів виборчих перегонів. Так от, серед п'яти телеканалів найбільша присутність політичних партій була в ефірі телеканалу «Україна» – 41%, а найменшою - в ефірі телеканалу «Інтер» - 8%. UA:Перший надав ефір 21 політичній партії, «Інтер» – десяти партіям», – зазначив Костинський.

При цьому, за даними моніторингу Нацради, на телеканалі UA:Перший частка персоніфікованих повідомлень щодо Радикальної партії Олега Ляшка, «Європейської солідарності», «Опозиційної платформи - За життя», «Слуги народу» та «Голосу» становила від 8% до 10%. За словами Костинського, це свідчить про досить збалансовану редакційну політику мовника.

Разом з тим частка присутності ВО «Батьківщина» в ефірі каналу ICTV становила майже 18%. Партія «Слуга народу» мала 53,9% присутності на каналі «Україна» та 63,9% - в ефірі «1+1». На «Інтері» «Опозиційній платформі – За життя» було відведено понад 80% ефірного часу.

Нагадаємо, у Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення заявили, що не дозволять відкрити в Україні бюро російської радіостанції «Ехо Москви».

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-09-16 09:06 :25