Новини » Суспільство 19 серпня, 2019, 14:45
«Споживач в мережі»: У Мін’юсті розпочали нову кампанію
<nbsp;>

Міністерство юстиції України розпочало кампанію «Споживач в мережі», присвячену захисту прав споживача при купівлі товарів та послуг онлайн та розповіло про основні правила.

Про це йдеться на сторінці пресслужби відомства у Twitter.

«Друзі, в рамках Я МАЮ ПРАВО! розпочинаємо кампанію #СпоживачВМережі, присвячену захисту прав споживача при купівлі товарів та послуг онлайн. Із сьогоднішніх матеріалів дізнаєтесь про основні правила придбання товарів та замовлення послуг в Інтернеті», - зазначено у дописі.

При виборі інтернет-магазину для купівлі товару слід звертати увагу на:

  • наповнення сайту;
  • якість і деталізацію зображень товарів;
  • відгуки покупців;
  • наявність та наповнення сторінок у соцмережах;
  • наявність офісу і торгових точок офлайн із зазначеними адресами та контактними телефонами;
  • посилання на магазин на сайтах фабрик-виробників товарів, чиї товари реалізує магазин.

Перед покупкою слід обов’язково з’ясувати: 

  • найменування та місцезнаходження продавця;
  • основні характеристики продукції (розмір, колір, матеріал виготовлення);
  • ціну товару та наявність додаткових платежів;
  • порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки;
  • порядок повернення/обміну.

Зазначається, що у разі відсутності цієї інформації або небажання продавця надавати її – рекомендується відмовитися від купівлі товарів у такому магазині.

Нагадаємо, на сайті Урядового порталу та Міністерства юстиції в рамках просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» з’явився онлайн-калькулятор для вирахування справедливої ціни на тепло та гарячу воду. 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-09-18 14:42 :00