Новини » Спорт 7 серпня, 2019, 12:52
Українська Прем’єр-ліга представила новий логотип футбольного чемпіонату УПЛ
upl.ua
upl.ua

Чемпіонат України з футболу серед команд Прем’єр-ліги змінив логотип і назву. Тепер турнір називатиметься Favbet Ліга як мінімум два роки.

Українська Прем’єр-Ліга та міжнародна букмекерська компанія Favbet (в Україні представлена брендом Favorit Sport) оголосили про співробітництво та презентували нову назву Чемпіонату УПЛ – Favbet Ліга, повідомляє upl.ua.

УПЛ та Favbet підписали договір про титульне партнерство терміном на два футбольні сезони, сума угоди не розголошується. Партнери будуть скеровувати зусилля на розвиток чемпіонату та українського футболу в цілому. Рішення про партнерство підтримали Загальні збори учасників УПЛ. Частина партнерського внеску буде перерахована клубам на поточні витрати, решта суми буде скерована на розвиток Чемпіонату.

Решта футбольного сезону-2019/2020 пройде з новою емблемою чемпіонату.

У графічній емблемі емплементовано основні елементи логотипів партнерів. Поєднання зірок та корони символізує собою шлях футбольних команд до перемог та чемпіонських титулів.

«Раді повідомити про появу в Української Прем’єр-ліги нового титульного партнера – міжнародної компанія Favbet, яка в Україні представлена брендом Favorit Sport. Без перебільшення – це один із головних гравців на ринку України в своєму сегменті, який упродовж багатьох років підтримує українськи футбол та спорт в цілому і на сьогодні співпрацює з п’ятьма клубами Ліги. Переконані, що партнерство буде плідним і позитивно вплине на популяризацію УПЛ та допоможе підвищити якість українського футболу», – заявив віце-президент Української Прем’єр-Ліги Маркіян Ключковський.

«Для міжнародної компанії Favbet співпраця з УПЛ є стратегічною. Ми є одним із лідерів ринку sport entertainment, а розвиток вітчизняного футболу є пріоритетним напрямком. Ми дуже вдячні УПЛ за довіру та готовність спільно вирішувати питання розвитку футболу. Цей проект для нас також є елементом соціальної відповідальності. Нам важливо, щоб футбольні трибуни були вщент заповнені людьми, тому ми будемо скеровувати зусилля на роботу з вболівальниками. Стадіони повинні бути пристосовані для людей з обмеженими фізичними можливостями, тому будемо розробляти інклюзивні проекти. Врешті-решт – футбол по всьому світу об’єднує людей і Україна не виключення. Favbet, як міжнародний бренд, та Favorit Sport, як локальний представник в Україні, мають великий досвід співпраці з футбольними клубами, і ми плануємо інтегрувати всі наші вдалі кейси у співпрацю з УПЛ», – коментує партнерство Катерина Машевська, директор з комунікацій Favbet.

Уже в четвертому турі Чемпіонату УПЛ футболісти вийдуть на поле з новою нашивкою на футболках.

Довідка

Favbet – міжнародна букмекерська компанія, в Україні представлена брендом Favorit Sport. Цього року компанія святкує 20-річчя своєї діяльності в Україні. Географія діяльності нараховує більш ніж десять країн. Щодня понад 1 млн клієнтів роблять ставки у Favbet. В Україні компанія співпрацює з футбольними клубами УПЛ: «Динамо», «Зоря», «Колос», «Львів», «Маріуполь».

 

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
Top
2020-11-24 00:48 :42