Новини » Світ 5 серпня, 2019, 19:00
Астрономи знайшли сліди однієї з перших зірок Всесвіту
ZIK

Астрономи виявили примарні останки однієї з перших зірок Всесвіту всередині рідкісної, древньої зірки далеко, далеко на другому боці нашої галактики.

Про це повідомляє пресслужба ANU.

Згідно з повідомленням, астроном ANU доктор Томас Нордландер сказав, що батько зірки, яку вони виявили на відстані 35 тис світлових років від Чумацького Шляху, була приблизно в 10 разів більша за масу нашого Сонця і, в результаті, ймовірно, не прожила дуже довго.

«Ми думаємо, що енергія наднової зірки-предка була настільки низькою, що більшість більш важких елементів перетворилися в дуже щільний залишок, створений вибухом. Тільки крихітна частина елементів, важчих, ніж вуглець, вилетіла в космос і допомогла сформувати дуже стару зірку, яку ми знайшли», - йдеться у тексті.

Доктор Нордландер сказав, що у зірки, яку вони знайшли в нашій галактиці, був найнижчий рівень заліза з усіх коли-небудь виявлених зірок, що вказує на те, що вона народилася всього через одне покоління після перших зірок Всесвіту.

«Ця неймовірно анемічна зірка, яка, ймовірно, утворилася всього через кілька сотень мільйонів років після Великого вибуху, має рівень заліза в 1,5 мільйона разів нижче, ніж у Сонця», - сказав він.

ZIK

Команда під керівництвом ANU виявила залізодефіцитну зірку за допомогою ANU SkyMapper і 2,3-метрових телескопів в обсерваторії Сайдинг-Спрінг в Новому Південному Уельсі.

Нагадаємо, вчені знайшли у Сонячній системі об’єкт, придатні для позаземного життя. Це крижані місяці планет-гігантів, Енцелад і Європа.