Новини » Політика 22 липня, 2019, 6:27
Партії вказали у звітах рекламу у Facebook у 9 разів меншу, ніж витратили насправді, – Айвазовська

Під час політичної кампанії на виборах до Верховної Ради партії вказали у звітах суму, в 9 разів меншу за ту, яку вони витратили на розміщення реклами у Facebook.

Про це повідомила координатор Громадянської мережі Опора Ольга Айвазовська, передає УНН.

«Було багато чорного піару. Однозначно, це особливість цієї кампанії, тому що в нас набагато більше учасників, конкурентів, і очевидно що інколи ця конкуренція діє в межах їхніх моральних рамок, а закон не досить часто чіткий, і, нажаль, в нас я б сказала досить багато ресурсів йдуть поза виборчими фондами.

Навіть коли ОПОРА прокалькулювала, скільки було оплачено політичної реклами лише на Facebook, то згідно з нашими оцінками сума коштів в 9 разів менша у звітах політичних партій, ніж реально оприлюднена Facebook щодо кожної сторінки, на якій оприлюднювалась політична реклама», – сказала Айвазовська.

З її слів, за розрахунками ОПОРИ, близько 2 млн дол. США політичні партії витратили тільки на офіційних сторінках.

«В звітах вони на жаль про це забули сказати», – додала вона.

Раніше в ОПОРІ оприлюднили дані про те, що в межах періоду виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 1 млн. 800 тисяч доларів США, або 48 млн гривень.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-23 14:45 :09