Новини » Суспільство 26 червня, 2019, 13:32
Нові будівельні норми зможуть частково вирішити проблему з парковками, – Парцхаладзе

З 1 липня вводяться нові будівельні норми, які можуть частково вирішити проблему з парковками у центрі великих міст

1 липня 2019 року набирають чинності нові зміни у державні будівельні норми щодо проектування автостоянок і гаражів, які вводять можливість влаштовувати зручні перехоплюючі автостоянки на в'їзді до центру великих міст. Такі парковки користуються значною популярністю закордоном, зокрема, у Європі, адже дозволяють зменшити кількість заторів на дорогах, вирішити проблему з нестачею парковок в містах, підвищити їх екологічний стан та налагодити рух транспорту в центрі.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«Запроваджуємо ще одну цікаву європейську практику для налагодження транспортного руху в містах - перехоплюючі автостоянки, так звані "Park&Ride". Зазвичай вони розміщуються на околицях або при в'їзді у центри великих міст поблизу зупинок громадського транспорту, щоб власник авто міг залишити свою машину і зручно пересісти на метро, автобус чи трамвай. Плата за таку парковку коштує копійки у порівнянні з парковками в центрі, а в багатьох випадках взагалі безкоштовна. Крім того, користувачі перехоплюючих парковок можуть зі знижкою придбати квитки на громадський транспорт "туди-назад". Це дійсно вигідно і для людей, і для міста. Тому ми також унормували таку можливість у наших ДБН», – розповів він.

Згідно з будівельними нормами щодо містобудування такі перехоплюючі автостоянки мають входити до складу транспортно-пересадочних вузлів (ТПВ), що повинні передбачуватися в генеральних планах та комплексних схемах транспорту великих міст для зручної та швидкої пересадки з одного виду транспорту на інший.

Їх кількість і місткість визначається на основі розрахунків перспективних пересадочних пасажиропотоків і пасажирооборотів.

У нових змінах у ДБН «Автостоянки і гаражі» зазначається, що перехоплюючі парковки мають розташовуватися на під'їзді до центральної частини міста поблизу:

  • залізничних станцій;
  • авіаційних терміналів;
  • станцій метрополітену;
  • зупинок маршрутного таксі та іншого громадського транспорту.

Мінімальна відстань до вказаних об'єктів – 150 м.

Фото: Lev Partskhaladze на Facebook
Фото: Lev Partskhaladze на Facebook


При цьому, до половини всіх паркомісць на перехоплюючих автостоянках мають розраховуватися для зберігання авто протягом дня, до 25% – для короткочасного зберігання протягом декількох годин.

Зміни у ДБН «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів» розроблені ПАТ «КиївЗНДІЕП» та доступні за посиланням.

Перехоплююча автостоянка − стоянка, розташована поблизу автотранспортних шляхів прямування населення з місця проживання. Призначена для розвантаження центральної частини в приміській і периферійній зонах, шляхом тимчасового зберігання автомобілів при пересадці на громадський транспорт. Дозволяє зменшити завантаженість автотранспортної системи міста, звільнивши її від частини особистого автотранспорту.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов'язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-07-18 18:49 :47