Новини » Суспільство 14 червня, 2019, 10:39
Телебачення та мобільний Інтернет залишаються основними медіаканалами у світі
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Міжнародне мережеве рекламне агентство Zenith підготувало новий прогноз рекламних інвестицій. Згідно документу, цього року люди по всьому світу в середньому проведуть 800 годин (або 33 дні), використовуючи мобільний Інтернет. До 2021 року ця цифра виросте до 930 годин (39 днів).

Про це повідомляє прес-служба компанії, інформує Детектор медіа.

Організація аналізує зміни поведінки у медіаспоживанні з 2015 року. Дослідження охоплює 57 країн. За цей час середня кількість часу, який люди по всьому світу витрачають на мобільний Інтернет, зросла з 80 до 130 хвилин в день. Тобто в середньому воно збільшувалось на 13 % в рік.

Zenith очікує, що телебачення залишиться найбільшим глобальним медіаканалом і в 2019 році телеперегляд складе 167 хвилин щодня. Але до 2021 ця цифра буде повільно зменшуватися – до 165 хвилин в день, що складатиме 33 % частки від всього медіаспоживання.

Поступово, пише Zenith, мобільний Інтернет забирає частку споживачів у конкурентних медіа, але не у всіх. В період 2014-2019 роках середня кількість часу, який люди провели за читанням газет скоротилася з 17 до 11 хвилин в день, а журналів – з 8 до 4 хвилин. Телеперегляд також впав з 171 до 167 хвилин на день.

При цьому, радіо і кінотеатри показали зростання. Слухання радіо збільшилося з 53 до 55 хвилин в день, а в кінотеатрах люди проводять 3 хвилини в порівнянні з попередніми показниками – 1,8 хвилини на день.

За прогнозом, мобільний Інтернет розширить кількість часу, який люди виділяють для споживання медіа в цілому. Ймовірно, цього року користувачі витратять на медіа більш 479 хвилин на день. У 2021 році очікується, що цей показник збільшиться на 16 хвилин.

«Щоб взяти всі переваги від сучасного достатку медіа, брендам необхідно комунікувати зі своїми споживачами в тому середовищі, яке найбільш відповідає їхнім цінностям, і в той час, коли вони найбільш підготовлені до шляху споживача. Тобто необхідно інвестувати в таланти і технології, щоб відкрити цінність даних і створювати персоніфіковані бренд-комунікації зі споживачем», – вважає Метт Джеймс, представник Zenith.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-16 18:14 :08