Новини » Суспільство 7 червня, 2019, 17:07
#NoBuy: в соцмережах закликають відмовитися від надмірного «споживання» косметики
Косметика. Фото: pixabay.com
Косметика. Фото: pixabay.com

Цьогоріч на просторах Інтернету набуває неабиякої популярності челендж #NoBuy, суть якого відмовитися від надмірного використання косметики – натомість купувати тільки якісну й натуральну.

«Мене завжди цікавила косметика, однак в певний момент її стало забагато, вона знецінилася, і кількість стала переважати над якістю. Як наслідок, усі купляли багато неякісного «макіяжу». Для себе я вирішила: хочу купувати менше косметики і більш свідомо. Наприклад, вибирати косметику тільки з якісним і натуральним складом, яка відповідатиме моїм потребам. Більше того, я відчуваю особливе задоволення, як бачу пусту банку, де раніше зберігалися «тонни» косметики», – наголошує б’юті-блогер Сірейн Ву.

 

Такі публікації у соціальних мережах спровокували інтернет-користувачів оголошувати про тижні й місяці без покупок косметики. Як зазнають учасники «експерименту», такий челендж допомагає більш здорово використовувати косметику, не купуючи нічого зайвого.

Ще одна (не менш відома блогерка) Ханна Луїза Постон провела практично без б’юті-покупок весь 2018 рік. Цей челендж істотно змінив її ставлення до догляду за шкірою і допоміг заощадити. Замість 220 фунтів на косметику в місяць, вона стала витрачати всього 39, про це вона розказала у своєму влозі.

 

Зараз рух #NoBuy підтримують не тільки лідери думок, а й звичайні користувачі.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-07-21 17:57 :46