Новини » Суспільство 21 травня, 2019, 11:47
Планети поза Сонячною системою «переповнені» водою, – науковці
Фото: pixabay.com

Науковці з Гарвардського університету підтвердили, що чимала кількість екзопланет, які перебувають за межами Сонячної системи, «переповнені» водою.

Про це повідомляє Futurism.

Науковці виявили тисячі екзопланет (планети, які обертаються навколо інших зір за межами Сонячної системи, – ред.), більшість з яких можуть мати гігантську кількість води.

Нещодавно вчені репрезентували гіпотезу щодо екзопланет, які у чотири рази більші за Землю, вони відомі ж як «суб-Нептуни». Припускають, що вони насправді складаються не з газів, як звикли вважати, а з величезної кількості води.

У той час, як земні океани мають від сили кілька десятків кілометрів у глибину, інопланетні можуть мати «сотні, а то й тисячі кілометрів». Так вважає дослідник з Гарварду Лі Цзен.

Для підтвердження цієї гіпотези вчені зробили друге дослідження, опубліковане в журналі Proceedings. Воно базується на даних, зібраних космічним телескопом Kepler.

Результати вражають: доведено, що маса деяких екзопланет складається на 50% з води. До слова, це значно більше, ніж на Землі, де вода займає лише 0,02% маси планети.

«Це неймовірний сюрприз, що є так багато водних світів», – зазначив Зенг у прес-релізі у 2018 році.