Новини » Світ 17 травня, 2019, 23:59
У Чумацькому Шляху знайшли прибульця з іншої галактики: відео

У галактиці Чумацький Шлях вченим вдалося виявити унікальну знахідку. Так, при більш детальному вивченні виявилося, що у зірки J1124 + 4535 змісті металів є вкрай низьким. Унікальною знахідкою поділилися вчені з Японії. Так, дослідникам вдалося виявити дивну зірку, яка знаходитися в астеризмі Ковша Великої Ведмедиці.

Згідно гіпотезою, яку висунули вчені, зірка, яку вони виявили може бути з іншої галактики, яку затягнуло тяжінням Чумацького Шляху, повідомляє портал LiveScience.

Рідкісну зірку знайшли ще в 2015 році за допомогою великого багатоцільового спектроскопа для спостереження великих районів неба (LAMOST), який знаходиться в Китаї. Дане світило звернуло на себе увагу через те, що в ній виявили дивно низький вміст магнію і деяких інших елементів, що не властиво іншим зіркам Чумацького Шляху. Пізніше, в 2017 році, японський телескоп Subaru отримав знімки зірки в більш високому розширені.

При детальному вивченні з’ясувалося, що крім низького вмісту вищеописаних металів, в ній було зафіксовано надзвичайно висока концентрація європія – унікальне явище для зірок нашої галактики. Склад зірок відображає склад газопилових хмар, з яких вони були сформовані, і зазвичай сусідні зірки мають схожий склад: навідміну же J1124 + 4535 від інших зірок дозволило вченим припустити, що утворена вона була в іншому місці, цілком ймовірно, що навіть не з нашої галактики.

Попередніми дослідженнями було виявлено, що в минулому Чумацький Шлях стикався з меншими галактиками і поглинав їх. Зірки з низьким вмістом металів, як J1124 + 4535, широко поширені в карликових галактиках, на кшталт Магелланових хмар, що обертаються навколо нашої Галактики. Дослідники припустили, що J1124 + 4535 була народжена в одній з таких карликових галактик, які зіткнулася з Чумацьким Шляхом в далекому минулому.